וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ספרדי: מחליפי ברצלונה הביסו את ריאל מורסיה 0:3

ואלוורדה העניק מנוחה לכוכבים, פאקו אלקסאר (44), דאולופאו (52) וחוסה ארנייס (56, בהופעת בכורה) כבשו. 0:3 לסביליה על קרטאחנה, מלאגה הודחה עם הפסד מביך 2:1 לנומנסיה

חואקין קוריאה סביליה. רויטרס
קוראה וסביליה טיילו/רויטרס

שלב 32 האחרונות בגביע הספרדי, השלב בו נכנסות לעניינים גם הקבוצות הגדולות, נפתח היום (שלישי). ברצלונה לא התקשתה והביסה את ריאל מורסיה מליגת המשנה 0:3. סביליה חזרה לנצח אחרי שלושה הפסדים ברציפות בכל המסגרות עם 0:3 מול קרטאחנה, מלאגה שוב אכזבה, ספגה פעמיים בתוספת הזמן והפסידה 2:1 לנומנסיה.

בתוך כך, דפורטיבו לה קורוניה הודיעה היום על פיטוריו של המאמן פפה מל. הגליסיאנים הפסידו אתמול 2:1 לג'ירונה במחזור ה-9 והוא מדורגים במקום ה-16 מתוך 20, שתי נקודות מעל הקו האדום. מאמן קבוצת המילואים, כריסטובל, מונה לתפקיד במקומו.

עוד בנושא:

כריסטיאנו רונאלדו: "היריבות עם ליאו מסי רק התחילה"
דיווח: פיני זהבי קיבל עמלה של 12 מיליון יורו בעסקת ניימאר
הסערה האנטישמית: בעלי לאציו הניח זר פרחים בבית כנסת ברומא

ג'רארד דאולופאו ברצלונה. GettyImages
קלי קלות. דאולופאו/GettyImages

משחקי הערב בגביע הספרדי

ריאל מורסיה - ברצלונה 3:0

ארנסטו ואלווארדה אפשר דקות משחק ללא מעט מחליפים, שבכל זאת סיפקו שלישייה קלילה על המדורגת 16 בליגת המשנה. פאקו אלקסאר (44), ג'רארד דאולופאו (52) וחוסה ארנייס (56), שכבש את שער הבכורה שלו בהופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת, מצאו את הרשת.

קרטאחנה - סביליה 3:0

אחרי שלושה הפסדים ברציפות, שניים בליגה ואחד מביך במיוחד בליגת האלופות מול ספרטק מוסקבה, הצליחו האנדלוסים לחזור לנצח ועשו את זה בקלות ובצורה שתאפשר להם לשחק עם המחליפים בגומלין מול הקבוצה מהליגה השלישית. פאבלו סראביה (25), חואקין קוראה (35) ולואיס מורייל (51) כבשו לזכות סביליה.

נומנסיה - מלאגה 1:2

נועלת הטבלה בלה ליגה הצליחה לעלות ליתרון במשחק החוץ בזכות שער של רסיו בדקה ה-21, אבל זה ממש לא מעלים את הבעיות של מלאגה, שנראית רע בליגה וגם הפסידה בצורה מביכה מאוד. היא ספגה את השוויון בדקה ה-93 מהקבוצה מהליגה השנייה ואת השני בדקה ה-95.

סראגוסה - ולנסיה (21:30)
חטאפה - אלאבס (21:30)
קאדיס - בטיס (22:30)

עוד באותו נושא

1:1 בין אספניול לסוסיאדד, ג'ירונה הפתיעה את דפורטיבו

לכתבה המלאה
פפה מל, מאמן דפורטיבו לה קורוניה. AP
ההפסד לג'ירונה היה המשחק האחרון שלו. פפה מל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully