וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף בהפועל באר שבע: "רק בעוד 15 שנה יבינו איזו קבוצה יש פה"

24.10.2017 / 7:35

הביטחון חזר לטרנר: בן ביטון באופוריה, השחקנים חוגגים בשביל צדק ("אין סיבה טובה יותר בשביל לזכות באליפות") ומודים: "זה הניצחון הכי גדול על מכבי תל אביב". וגם: וואקמה חזר, טהא מקבל שבחים

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע עם ג'ון אוגו/צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

1. וואקמה חזר, הטירוף חזר

"טירוף". כך הגדירו שחקני באר שבע את התחושות בחדר ההלבשה אחרי הניצחון 1:2 על מכבי תל אביב אמש (שני). את השירים והריקודים של שחקני ואנשי הקבוצה אפשר היה לשמוע היטב מהמסדרון באצטדיון טרנר. "זה הניצחון הכי משמח שלנו מאז האליפות בנתניה", קבע אחד השחקנים בקבוצה, "היה הרבה מתח והרבה עצבים לאחרונה, אבל יש תחושה שהכל השתחרר אתמול".

התחושה שכלום לא הולך העונה השתנתה אמש לחלוטין, ובנוסף, נשברה גם הבצורת של טוני וואקמה. הקשר הניגרי כבש את השער הראשון שלו נגד מכבי תל אביב ומלבד זאת במחצית השנייה הזכיר את היכולת מהמשחקים באירופה. "טוני חזר אתמול, וזה חשוב לנו בטירוף", אמר אחד השחקנים.

עוד בנושא

ב-10 שחקנים: 1:2 להפועל באר שבע על מכבי תל אביב
בכר: "הבאנו הכל ל-90 דקות אדירות", שהר: "זאת עוצמה ואופי"
בראון 8, וואקמה 6, שפונגין 4, ומה עם בכר? ציוני המשחק
הגישה המתפרסת של מכבי תל אביב החזירה את וואקמה לעניינים

מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע חוגג. ברני ארדוב
"הניצחון הכי שמח שלנו מאז האליפות בנתניה". החגיגות בבאר שבע/ברני ארדוב

2. ביטון: "רק בעוד 15 שנה יבינו איזו קבוצה יש פה"

עוד לפני המשחק אוהדי באר שבע סיפקו תצוגת עידוד מרשימה. בבאר שבע יודעים לספר שתחושת הביטחון שהאוהדים נטעה בהם חלחלה לשחקנים בימים האחרונים, וגם במשחק עצמו. "ידענו שהניצחון הזה חשוב מהרבה סיבות. הייתה תכונה אדירה לקראת המשחק אצל הקהל", אמר גורם במועדון.

"אין ספק שזה ניצחון גדול, אולי הכי גדול שלנו על מכבי", קבע המגן בן ביטון שזכה למחמאות על החזרה המרשימה מפציעה "אחרי האדום הרגשנו כאילו ליכדו אותנו. אמרנו שאנחנו לא מפסידים פה, ויהי מה", הוסיף. ביטון התייחס לקבוצה בשבועות האחרונים ספגה הרבה ביקורות: "יש פה דור שרק בעוד 15 שנה, כשלא נהיה פה, יבינו כמה גדול הוא".

על היכולת האישית שהציג אמר: "אני נותן בכל משחק 200 אחוז, בשבילי זו חובה. זה הרבה בראש. שמח שחזרתי לשני משחקים בקצב גבוה ושמח שברק נתן לי את המושכות ושהחזרתי לקבוצה".

על הריצה של הפועל חיפה אמר: "כל הקבוצות מועמדות לאליפות. הפועל חיפה עושה דבר יפה מאוד, מגיע להם כבוד, אבל אני לא מסתכל על אחרות. אם נמשיך ביכולת ובגישה הזאת, אני לא חושב שזה יהיה תלוי בקבוצות אחרות אלא רק בנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
בן ביטון שחקן הפועל באר שבע גולש לרגלי אופיר דוידזאדה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"זה אולי הניצחון הכי גדול שלנו על מכבי". בן ביטון/ברני ארדוב

3. גיבורי הניצחון: בכר וטהא

בימים האחרונים התלבטו בקבוצה אם להכליל בסגל את מיגל ויטור. רבות דובר על ההיעדרות של ויטור ושיר צדק, אבל בכל העת דיברו בקבוצה עם לואי טהא וחאתם עבד אלחמיד והבהירו להם שיש בהם ביטחון מלא. אתמול אלחמיד הפך לדמות הטרגית, אך במועדון מרוצים מהיכולת שהוא מציג מאז הגיע לקבוצה. טהא הפך אתמול לאחד הגיבורים של האלופה וזכה למחמאות אדירות. "לואי מוכיח בשנים האחרונות שבכל פעם שקוראים לו הוא נותן תפוקה. הוא בכושר מדהים", העיד אחד השחקנים.

בכר אהב מאוד בשנה שעברה לשחק מדי פעם עם אובידיו הובאן כבלם שלישי ולשנות תוך כדי משחק מערך. אתמול וובה בראון נכנס לנעליו של האקס וזכה למחמאות מהצוות המקצועי, שעשוי להשתמש בו באופן דומה גם במשחקים עתידיים, בעיקר באירופה. בכר סחט מחמאות על השימוש בבראון,כמו גם על הסטתו של מאור מליקסון לאמצע המגרש והחילוף המשתלם של בן שהר, שגם כבש. במחצית הראשונה בכר עוד נראה טעון מאוד, כשצעק לעבר השופט הרביעי: "זו בושה, פשוט בושה". בכר בעצמו הודה בסיום שאולי הגזים עם התגובות.

ניק בלקמן שחקן מכבי תל אביב מול לואי טהא שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"בכל פעם שקוראים לו הוא נותן תפוקה". לואי טהא/ברני ארדוב

4. באר שבע רוצה אליפות "בשביל שיר צדק"

בשבועות האחרונים פרשת שיר צדק והחומרים אסורים ריחפה מעל המועדון, אך אמש, בזכות הניצחון, גם הבלם המושעה היה שותף חלקי לחגיגות - אחרי השער של בן שהר, מאור מליקסון הניף את חולצתו של צדק בתור מחווה.

בסיום, בן ביטון הפך לשחקן הראשון של באר שבע שמדבר על הפרשה מול המצלמות. "לי אישית הוא חסר באופן עצום. לכולם הוא חסר אם זה חברתית ומקצועית. הוא מקרין מנהיגות ואי אפשר לקחת את מה שיש לו. זה המצב ואנחנו צריכים להשלים את החסר. בראש ובראשונה אנחנו חברים שלו ואנחנו משחקים גם בשבילו".

ביטון הוסיף: "לכולנו כואב. הוא מאוד חסר, אבל אין סיבה טובה יותר מלקחת אליפות ולהצליח באירופה, מאשר לעשות את זה בשבילו. אנחנו רוצים את כל התארים ואין סיבה שלא יהיו רעב, אנרגיות והתלהבות".

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע עם ג'ון אוגו. ברני ארדוב
הודה בסיום שאולי הגזים עם התגובות, אך נרגע במחצית". ברק בכר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully