וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדון באומן: "ידענו למה אנחנו מסוגלים, זה הכדורסל של מכבי חיפה"

23.10.2017 / 23:28

אחרי שקלע סל משוגע שכפה הארכה, הכוכב של הירוקים נשאר צנוע: "ברור שיש לנו הרבה לאן להתקדם". שמוליק ברנר חגג את הניצחון של ראשון לציון על אשדוד: "יש לנו הנאה מכדורסל"

ברנדון באומן, מכבי חיפה, אלישי כדיר, עירוני נס ציונה,. אדריאן הרבשטיין
כפה הארכה. באומן מול כדיר/אדריאן הרבשטיין

משחקי המחזור השלישי בליגת העל ננעלו הערב (שני) עם שלושה משחקים. במשחק הדרמטי של הערב גברה מכבי חיפה 85:89 על עירוני נס ציונה ברוממה לאחר ההארכה. הקבוצה של עופר רחימי ראתה כיצד ההפסד השני ברציפות מפתיחת העונה מתגלגל לפתחה כשגולן גוט העלה את נס ציונה ליתרון 3, שנייה וחצי לסיום, אך ברנדון באומן בשלשה גדולה עם הקרש, הרחק מקו שלוש הנקודות, שלח את המשחק להארכה. בתוספת הזמן הקבוצה של רחימי שלטה ורשמה ניצחון ראשון העונה.

"ברור שיש לנו הרבה לאן להתקדם", סיכם ברנדון באומן שקלע 30 נקודות, "בהכנה לעונה היו לנו הרבה פציעות, וכששיחקנו בארצות הברית נוספו אלינו שני שחקנים, ככה שאני לא חושב שהכימיה עדיין נמצאת שם. היו לנו שני אימונים טובים ביומיים האחרונים, וברור שהמשחק נגד אשדוד לא היה הטוב ביותר שלנו. ידענו למה אנחנו מסוגלים, הראינו את זה היום. היינו בפיגור, ידענו לצאת ממנו, לכפות הארכה ולנצח, זה הכדורסל של מכבי חיפה".

בצד המפסיד, בנס ציונה לא מאמינים כיצד לא יצאו עם ניצחון ראשון מרוממה נגד מכבי חיפה: "שיחקנו פה מצוין 28 דקות, שלטנו בקצב, עשינו דברים טובים, אנחנו עושים עדיין טעויות של חוסר ניסיון, אם זה בקבלת ההחלטות, אם זה ברמת ביצוע בהתקפה, אם זה פתאום עצירות מכריעות במאני טיים", סיכם המאמן נדב זילברשטיין, "אנחנו צריכים להבין שאפשר לשלם שכר לימוד פעם או פעמיים אבל זה לא יחזיק לאורך זמן. צריך לעבוד קשה באימונים, עוד פעם ועוד פעם ועוד פעם, עד שזה יעבוד". על גולן גוט הוסיף המאמן: "גולן עשה סלים גדולים, אבל הוא היה צריך להיות יותר נחוש בזריקה האחרונה של באומן ולמנוע את הכדור. אני הולך איתו והוא ייתן לנו עוד הרבה. אם אני צריך לשלם את השכר לימוד פעם אחת, אז באהבה".

נדב זילברשטיין, מאמן עירוני נס ציונה. אדריאן הרבשטיין
"שיחקנו מצוין 28 דקות". זילברשטיין/אדריאן הרבשטיין
seperator

בבית מכבי חגגה מכבי ראשון לציון ניצחון ראשון העונה כשהביסה בביתה 68:94 את מכבי אשדוד/באר טוביה. הכתומים שלטו במשחק מההתחלה, וירדו למחצית ביתרון 17 בזכות שלשה מחצי מגרש של ג'ייסון סיגרס. המחצית השנייה הייתה גארבג' טיים אחד ארוך, כשההפרש נושק ל-30 נקודות לאורך דקות ארוכות.

"התחלנו אגרסיבי מההתחלה, והצלחנו לשמור על האגרסיביות בפרקים ארוכים של המשחק", סיכם המאמן שמוליק ברנר, "כתוב בחדר ההלבשה שהמפתח הוא הריבאונד, אמרנו שאם נהיה איתם בשיוויון בריבאונד אז ננצח, לשמחתי ניצחנו בשבעה ריבאונדים שזה מספר יפה מול קבוצה בגודל הזה. לפרקי זמן ארוכים היינו בדיוק כמו שאנחנו רוצים, יש הרבה מקום לשיפור אבל צעד אחרי צעד, אנחנו קבוצה חדשה, מרפי ודרו נכנסים לאט לאט לעניינים. כשאתה בא עם האנרגיות הנכונות אז השמחה וההנאה מהכדורסל באה מזה, זה לא יכול להיות הפוך, אי אפשר קודם כל לשמוח ושזה יביא את האגרסיביות. שמח שהקהל נהנה, זה מאוד חשוב לנו, אנחנו היינו ביום שישי בברביקיו עם האוהדים והם היו כנים, אמרו שתמיד יעודדו כל עוד ישאירו את הכל על המגרש, החיבור עם האוהדים חשוב לנו ואני שמח שהם שמחים".

באשדוד מאוכזבים מאיך שהקבוצה שיחקה, בעיקר מהצד המקצועי. "לא שיחקנו יותר מדי טוב, צריך לתת להם קרדיט, הלחץ ההגנתי שלהם פגע בנו, הייתה לנו בעיה להגיע להתקפה, ובהגנה הם הגיעו בקלות לסל ושלטו בצבע", ניתח המאמן המנוצח בראד גרינברג, "הם קלעו 60 נקודות בצבע, לא היינו טובים בשני הצדדים של המגרש, והפסדנו בגדול. השחקנים שלנו התאמנו חזק ביומיים האחרונים, אני לא חושב שאפשר לקשר את המשחק הזה למשחק הקודם. ראשון שיחקה אגרסיבי והוציאה אותנו די במהירות מהמשחק, וברבע השני פתחו הפרש של 17 נקודות ולא הצלחנו לחזור ברבע השלישי. נעבוד לקראת ירושלים, נצטרך להיות טובים יותר כדי להתמודד מול קבוצה כזאת, ונצטרך לדעת לעמוד מול לחץ טוב יותר ממה שעמדנו בהפסדים".

שמוליק ברנר מאמן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
"התחלנו אגרסיבי". ברנר/ברני ארדוב
seperator

במשחק השלישי של הערב חזרה עירוני נהריה צפונה עם ניצחון חוץ משכנע 72:86 על חשבונה של הפועל אילת של מאיר טפירו. הסגולים שלטו במשחק מהפתיחה, למרות שאיבדו את יפתח זיו בדקת הפתיחה לפציעת קרסול. נהריה הצליחה לבלום קאמבק אילתי בתחילת הרבע הרביעי ושייטה לניצחון. דנזל ליווינגסטון וקורי וובסטר קלעו 21 נקודות כל אחד, אלכס יאנג הוסיף 20 משלו.

"ניצחון חשוב במגרש קשה", אמר המאמן המנצח אריק אלפסי, "גילינו עליונות ובגרות לאורך כל המשחק. אני מאוד מרוצה מההופעה של השחקנים ובעיקר מבן צבי וליוינגסטון שנתנו הערב משחק מצויין".

בקשר ליפתח זיו אמר המאמן: "יפתח נקע את הקרסול בדקה הראשונה של המשחק, ייבדק ואני מקווה שהפציעה לא חמורה".

יפתח זיו עירוני נהריה. ברני ארדוב
"מקווה שהפציעה לא חמורה". יפתח זיו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully