וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין וייד הציע לעלות מהספסל של קליבלנד, פיניקס ויתרה על אריק בלדסו

הגארד שפתח בצורה רעה את העונה יפנה את מקומו בחמישייה לג'יי אר סמית': "עדיף לשנות מוקדם ממאוחר". ה-GM של פיניקס: "בלדסו לא ימשיך איתנו". מילווקי, הניקס והקליפרס מעוניינות

שחקן קליבלנד קאבלירס דווין וייד. AP
שחקן ספסל מעתה והלאה. וייד/AP

את עונת 2017/18 פתחה קליבלנד עם ניצחון דרמטי על בוסטון ואחד על מילווקי, אך אחריהם הגיעה תבוסה כואבת לאורלנדו ובאופן כללי, נראה שמשהו עדיין חורק במכונה של טיירון לו. היום (שני) הודיע מאמן הקאבס כי החליט לבצע שינוי מפתיע: דווין וייד יירד לספסל, ג'יי אר סמית' ישוב לחמישייה. לטענת לו, "פלאש" הוא זה שבא אליו והעלה את הרעיון, שייצא לפועל כבר במשחק הקרוב מול שיקגו בעוד יומיים.

בשלושת המשחקים בהם פתח בחמישייה עד כה העמיד וייד ממוצעים רעים מאוד של 5.7 נקודות (28 אחוז מהשדה, 33 אחוז ל-3), 2 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים. סמית' לא הרבה יותר טוב ממנו, עם 6.3 נקודות (33 אחוז מהשדה, 15 אחוז ל-3), 2.7 ריבאונדים ו-1.3 אסיסטים לערב.

"עוד לפני שהגעתי לפה אני וטיירון על הקבוצה, על ההזדמנות שלי להוליך את המחליפים, אבל דיברנו גם על זה שאפתח בחמישייה", אמר וייד. "זה מה שעשינו, אבל חשבתי שעדיף להחליט מוקדם ממאוחר, זה כנראה יהיה עדיף לקבוצה הזאת, אז למה לחכות? כולנו מנסים להבין מה לעשות ביחד,

מי שלא ישחק מול הבולס הוא דרק רוז, שייעדר עוד מספר ימים ויחמיץ גם את ברוקלין ביום רביעי. חוסה קלדרון אמור לפתוח במקומו.

עוד בנושא:

פיניקס פיטרה את המאמן, תאודוסיץ' נפצע, הת'אנדר שוב מאוכזבים
שלשת ניצחון לוויגינס מול הת'אנדר, ניצחון בכורה לניו אורלינס

שחקן פיניקס אריק בלדסו. רויטרס
סוף הדרך שלו בפיניקס. בלדסו/רויטרס

אריק בלדסו ביקש לעבור מפיניקס בטרייד עוד במהלך הקיץ, כך מדווחים בארצות הברית. הערב, כ-12 שעות לאחר הציוץ לפיו "אני לא רוצה להיות כאן", הוא הגיע לאימון הסאנס אך נשלח מיד הביתה. הוא לא יתלבש למשחק מול סקרמנטו, וכבר לא ישוב לשחק במדי הסאנס. הג'נרל מנג'ר של פיניקס ריאן מקדנה סיפר על הציוץ המדובר: "הוא טען שהיה אצל הספר. אני לא מאמין לזה. הוא לא ימשיך איתנו. לא ראינו את ההתקדמות לה ציפינו, הרגשנו שהגיע הזמן לבצע שינוי".

בארצות הברית טוענים שפיניקס כבר החלה לחפש לו בית חדש באמצעות טרייד, כשניו יורק, מילווקי ולוס אנג'לס קליפרס הוזכרו כמועמדות פוטנציאליות. אם לשפוט על פי חשבון הטוויטר של בלדסו, הוא הרבה יותר מרוצה הבוקר:

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully