וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "אנחנו לא מסוגלים לשחק 40 דקות באותה רמה כרגע"

מאמן מכבי תל אביב יודע מה קבוצתו צריכה לשפר מול אולימפיאקוס (שלישי, 21:05, ספורט5): "היא היריבה הכי חזקה בינתיים. ספאנוליס? קבוצות גדולות יכולות לשחק ללא השחקנים הטובים"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב תנסה לשמור על המאזן המושלם ולעלות ל-0:3 ביורוליג כשתארח מחר (שלישי, 21:05, ספורט5) את אולימפיאקוס. זה המפגש ה-16 בין הקבוצות כשלצהובים יתרון 7:8, אולם בארבעת המפגשים האחרונים, ניצחה דווקא קבוצת החוץ. הקבוצה של נבן ספאחיה מגיעה במומנטום טוב מאוד, ללא אף הפסד העונה במשחק רשמי, כשאחד משני ההפסדים הבודדים שלהם בהכנה היה מול אותה אולימפיאקוס, לפני חודש. כרם משעור שב לאימונים, אך לא אמור לשחק מחר.

"אולימפיאקוס אחת הקבוצות הטובות באירופה בשנים האחרונות, היא משחקת כדורסל נהדר", אמר נבן ספאחיה במסיבת העיתונאים. "יש שם המשכיות, ומצפה לנו משחק קשה אבל אנחנו מוכנים. אולימפיאקוס היא היריבה החזקה ביותר שלנו עד כה. ספאנוליס? קבוצות גדולות יכולות לשחק גם ללא השחקנים הטובים שלהם, והם כבר ניצחו פעמיים בלעדיו. כבר אמרתי כמה פעמים שעוד יש לנו המון מקום לשיפור, אנחנו לא מסוגלים לשחק 40 דקות באותה רמה כרגע, ובזה צריך להשתפר. אני רוצה שנזיז את הכדור, שיהיו לנו יותר זריקות חופשיות".

עוד בנושא:

שלישי ביורוליג: חימקי מוסקבה וריאל מדריד רוצות לשמור על מאזן מושלם
פגישה תיערך בין הפועל ת"א לחברת האבטחה. הדרישה: 2 משחקי רדיוס

נוריס קול שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
ימשיך במומנטום? קול/יוסי ציפקיס
איתי שגב שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
הקפטן סוף סוף יקבל דקות? שגב/יוסי ציפקיס

האדומים מפיראוס מגיעים לתל אביב גם כן עם מאזן של 0:2, שהושג ללא כוכבם הגדול והפצוע ואסיליס ספאנוליס, שיחמיץ גם את ההתמודדות מחר. בהיעדרו לקחו עד כה יורגוס פרינטזיס, הוליס תומפסון וניקולה מילוטינוב יותר אחריות, ובדומה למכבי תל אביב, גם אולימפיאקוס מציגה הגנה חזקה מאוד עד כה, שספגה 69.5 נקודות בלבד בצמד משחקיה הראשונים, מול באסקוניה ומלאגה.

המאמן האורח יאניס ספיירופולוס אמר: "למכבי יש פילוסופיה חדשה וקבוצה סולידית יותר מהעונה שעברה, עם תפקידים שונים וכימיה. הם משחקים כדורסל אחר לגמרי, אבל עדיין נשענים על המהירות והאנרגיות שלהם. נהיה חייבים להיות ממוקדים בהגנה כדי להוציא אותם מקצב".

טל בורשטיין עוזר מאמן מכבי תל אביב עם דשון תומאס. יוסי ציפקיס
מבחן לכולם. בורשטיין ודשון תומאס/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully