וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברטון: רונאלד קומאן פוטר בעקבות פתיחת העונה הכושלת

התבוסה 5:2 לארסנל הייתה הקש ששבר את גב ההנהלה. ההולנדי לא הצליח להוליך את אברטון לפתיחה מוצלחת למרות קיץ שכלל רכש בגובה 150 מיליון ליש"ט והטופיז מדורגים מתחת לקו האדום

AP

אברטון פיטרה היום (שני) את מאמנה רונאלד קומאן אחרי פתיחת עונה רעה מאוד. הטופיז הוציאו כ-150 מיליון ליש"ט על רכש בקיץ האחרון, אבל בתשעת המחזורים הראשונים של העונה צברו 8 נקודות בלבד מ-27 אפשריות וניצחו רק פעמיים. התבוסה הביתית 5:2 לארסנל אתמול, שהורידה את הקבוצה מתחת לקו האדום, היוותה את הקש ששבר את גב הגמל מבחינת הנהלת המועדון.

קומאן שהגיע למרסיסייד בקיץ שעבר אחרי תקופה מוצלחת בסאות'המפטון, דווקא פתח את העונה מצוין ואברטון ניצחה בארבעת המשחקים הראשונים שלה בכל המסגרות. לאחר מכן הגיע מדרון תלול שכלל תבוסות לטוטנהאם, אטאלנטה ומנצ'סטר יונייטד, ואיבוד נקודות ביתיות נגד אפולון לימאסול, ברנלי וליון.

אחד המועמדים המובילים לתפקיד הוא שון דייץ' מברנלי, שכבר הוזכר כמועמד לרשת את קרייג שייקספיר בלסטר סיטי. על פי סוכנויות ההימורים המועמד המוביל הוא דייויד אנסוורת', המאמן של אברטון עד גיל 23, ואחריו דייויד מויס, דייק, סם אלרדייס, קרלו אנצ'לוטי, כריס קולמן, אדי האו, תומאס תוכל ודאנקן פרגוסון.

עוד בנושא

ללא זהות: על הכישלון של רונלד קומאן באברטון
אתמול באנגליה: ארסנל הביסה 2:5 את אברטון
קומאן אחרי התבוסה: "לא חושב שמאוחר מדי להשתפר"

מאמן אברטון רונלד קומאן. AP
סוף הסיפור. קומאן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully