וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונאי אמרי: "האדום לניימאר לא היה מוצדק, שופטים צריכים להגן עליו"

מאמן פ.ס.ז' התייחס להרחקה של הברזילאי מול מארסיי: "שופט צריך לחשוב, עשו עליו הרבה פרובוקציות". ניימאר: "אוהדי מארסיי זרקו עליי מכל הבא ליד". רודי גרסיה: "מאוכזבים וסופר מתוסכלים"

הרבה מאוד משחקי כדורגל היו אתמול (ראשון) ברחבי אירופה, אך אחד המסקרנים שבהם היה ללא ספק זה שהפגיש את מארסיי עם פריס סן ז'רמן. קבוצות המיליונים מפריס היתה כבר בדרך להפסד ראשון בוולודרום הלוהט, אבל אדינסון קבאני הציל אותה בתוספת הזמן עם שער יפהפה בבעיטה חופשית שסידר 2:2. זאת למרות שניימאר הורחק בדקה ה-87 בצהוב שני מטופש.

עוד בנושא:

ניימאר הורחק, קבאני הציל את פ.ס.ז' עם 2:2 במארסיי

שחקן פריס סן ז'רמן ניימאר מורחק. רויטרס
אדום מוצדק? ניימאר אחרי ההרחקה/רויטרס

אונאי אמרי סיכם את המשחק והתייחס גם להרחקה של ניימאר: "אחרי שפיגרנו 2:1 וכשנותרנו בעשרה שחקנים זה היה מאוד קשה לנו לחזור, אבל הקבוצה הראתה אופי. התוצאה היתה מוצדקת ואנחנו קצת מאוכזבים מההרחקה של ניימאר בגלל שביצעו עליו הרבה פאולים במהלך המשחק. אני חושב שהשופט צריך לחשוב לפני שהוא מרחיק שחקן. אנחנו חייבים להגן על השחקנים שלנו. הצהוב השני לניימאר לא היה הוגן. הוא שחקן שרוצה לשחק, אבל בכל משחק עושים עליו עבירות פרובוקטיביות ואגרסיביות, אני חושב שתפקיד השופטים הוא להגן על השחקנים החשובים של שתי הקבוצות".

ניימאר עצמו התראיין לאחר המשחק והתייחס להתנהגות של אוהדי מארסיי: "הם זרקו עליי מכל הבא ליד, זה היה מוגזם. זה לא כדורגל. לא איבדתי שליטה, אבל אני מניח שטעיתי. מארסיי היתה טובה, אבל אנחנו היינו מתחת לרמה האמיתי שלנו. אנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב. היריבות שלנו עושות הכול כדי לנצח אותנו".

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
הספיק לכבוש לפני שהורחק. ניימאר/רויטרס

קיליאן אמבפה, הכישרון הצעיר שלא הציג יכולת מרשימה והוחלף קצת לפני הסיום על ידי אנחל די מריה אמר: "היינו עם הגב אל הקיר, אבל הצלחנו להוציא תיקו תודות לרגע קסום של קבאני. מארסיי שיחק טוב, היא חיכתה למשחק הזה ואנחנו היינו צריכים להיערך אליו קצת יותר טוב. עבורם זה היה המשחק הגדול של העונה ואנחנו לא צריכים להרגיש מעל אף קבוצה. להבא נדע להתכונן טוב יותר, אולי לא ייחסנו לקלאסיקו הזו חשיבות מספקת"

מנגד, רודי גרסיה מאמן מארסיי הביע את אכזבתו מההפסד הכואב אחרי שקבוצתו היתה מרחק שניות מניצחון. "איבדנו שתי נקודות. אנחנו מאוד מאוכזבים וסופר מתוסכלים אבל זו אשמתנו. בתוספת הזמן לא היינו צריכים לתת ליריבה שלנו הזדמנות להבקיע. מצד שני אנחנו מבקיעים שערים ואנחנו גם הקבוצה היחידה שהבקיע בכל משחק העונה".

המשחק בין מארסיי לפריס ענה על כל הציפיות, אך לפני פתיחתו נרשמו מהומות בין אוהדי המארחת למשטרה המקומית, זאת למרות שאוהדי פריס לא הורשו להגיע למשחק הזה. במהלך המהומות נעצרו 16 אוהדי מארסיי. 11 מהם נעצרו על החזקת אמצעים פירוטכניים ועוד ארבעה על כך שזרקו רימוני עשן ואוהד נוסף על כך שנשק כלי נשק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully