וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באיטליה: מילאן מוכנה לפטר את וינצ'נזו מונטלה ולמנות את פאולו סוזה

הרוסונרי במשבר ועל פי "קוריירה דלו ספורט", המאמן צפוי לשלם את המחיר ולפנות מקום לפורטוגלי שאימן את מכבי תל אביב ופיורנטינה. מונטלה מתעקש: "יש בי אמון, משהו גדול נבנה כאן"

פאולו סוזה מאמן פיורנטינה. GettyImages
מתקרב לסן סירו. פאולו סוזה/GettyImages

מילאן סופרת כבר ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון, בליגה האירופית סיימה ב-0:0 ביתי מול א.א.ק אתונה ואתמול (ראשון) חזרה על אותה תוצאה גם מול גנואה בליגה. לאונרדו בונוצ'י, שהגיע מיובנטוס כרכש הנוצץ וכמי שאמור להוביל את הקבוצה, הורחק בדקה ה-25 וספג גם הוא ביקורות, אך במוקד נותר המאמן וינצ'נזו מונטלה.

לאחר שקיבל גיבוי למרות ההפסד בדרבי, על פי "קוריירה דלו ספורט" מונטלה קרוב מאוד לסיום דרכו כמאמן הרוסונרי ומי שנמצא במגעים מתקדמים וצפוי להחליפו הוא פאולו סוזה. הפורטוגלי, מי שהוביל את מכבי תל אביב לאליפות בעונת 2013/14, נמצא ללא קבוצה מאז שנפרד מפיורנטינה בקיץ ומשמש כפרשן בערוץ האיטלקי של "פוקס ספורטס". קרלו אנצ'לוטי היה המועמד המוביל לתפקיד, אך ברגע שהודיע כי אין בכוונתו לחזור לאמן קבוצה במהלך העונה הנוכחית, המרוץ נפתח וסוזה נמצא כרגע בראש.

מונטלה אמר לאחר התיקו הביתי מול גנואה: "אני מאמן מילאן ושמח להיות כאן. אני מרגיש שיש בי אמון רב ומודע לעובדה שאני נמדד מדי יום, אבל אני מרגיש ביטחון ודווקא המשחקים האחרונים מאחדים אותנו. זה רגע קשה עבורנו. בכל המשחקים האחרונים, פחות או יותר קרה לנו כל דבר אפשרי. עשינו הכול גם ב-10 שחקנים והיינו הקבוצה הטובה יותר. אנחנו מאוחדים, ועם הרוח הזו גם התוצאות יגיעו. משהו גדול נבנה כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully