וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתקשורת הסינית מחמיאים: "המספרים של ערן זהבי מפחידים"

הכוכב הישראלי שוב זוכה לשבחים על ממוצע של 0.93 שערים למשחק: "הוא פירק את המבצר שהולק בנה ותמיד כובש במשחקים מכריעים, זו הייתה עוד הצגה שלו". זהבי בסיום: "עשינו ניצחון גדול"

AP

גוואנגז'ו R&F קטעה היום (ראשון) רצף של שישה הפסדי חוץ ושמרה לעצמה סיכוי להגיע למקום השלישי בליגה הסינית, ממנו מגיעים למוקדמות ליגת האלופות של אסיה. ערן זהבי, איך לא, כבש בניצחון 1:2 על שנגחאי SIPG, הגיע ל-26 שערי ליגה העונה וינסה בשני המחזורים שנותרו להבקיע עוד שניים כדי להשוות את שיא כל הזמנים של אלקסון הברזילאי (28 שערים).

עוד בנושא:
ערן זהבי כבש את שערו ה-26 העונה והוביל את גוואנגז'ו R&F לניצחון
ליגיונרים: מונס דאבור לא כבש, ניצחון לליאור רפאלוב ותיקו לביברס נאתכו

שחקן גוואנגז'ו R&F ערן זהבי חוגג. אינסטגרם רשמי ערן זהבי, צילום מסך
צריך עוד שתי יריות כדי להשוות את השיא. ערן זהבי/צילום מסך, אינסטגרם רשמי ערן זהבי

אחרי ששבר לשנגחאי רצף של 16 חודשים ללא הפסד ביתי, אמר זהבי: "לנצח בשנגחאי זה לא דבר פשוט, עשינו ניצחון גדול. תודה לחברים ולאוהדים של R&F, נמשיך במסע בתקווה להגיע לליגת האלופות של אסיה".

בתקשורת הסינית התייחסו לרצף הביתי המרשים שנהרס לשנגחאי אחרי 22 משחקי ליגה וכתבו: "זהבי פירק את המבצר שהולק בנה. בניגוד לברזילאי, זהבי תמיד כובש במשחקים מכריעים. זו הייתה עוד הצגה שלו".

"המספרים של זהבי מפחידים", נכתב באתר נוסף. "היו לו רק 10 משחקים בהם לא כבש, הייתה רביעייה וחמישה צמדים, וממוצע השערים המדהים שלו עומד על 0.93 למשחק. נותר רק לראות אם ישיג שלושער ראשון כדי לשבור את שיא כל הזמנים".

הניצחון של זהבי וחבריו גם הכתיר רשמית את האלופה גוואנגז'ו אברגרנדה כאלופת סין בפעם השביעית ברציפות, כשהיא עם תשע נקודות יתרון בפסגה ולסיום העונה נותרו כאמור שני מחזורים בלבד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully