וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: דאבור לא כבש בתיקו של זלצבורג, רפאלוב שותף בניצחון ברוז'

הרצף של החלוץ הישראלי, שכבש 6 שערים ב-4 המשחקים האחרונים, נעצר נגד אדמירה. הקשר עלה כמחליף בניצחון על אנטוורפן, 71 דקות לנאתכו ב-0:0 של צסק"א, 5 דקות לאלבז בניצחון סמירניס

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
קבוצתו לוהטת. ליאור רפאלוב/GettyImages

הרצף של מונס דאבור, שכבש 6 שערים בארבעת המשחקים האחרונים של קבוצתו, רד בול זלצבורג, נעצר היום (ראשון) כקבוצתו סיימה ב-1:1 בחוץ עם עם אדמירה במסגרת המחזור ה-12 של הליגה האוסטרית. שלאגר העלה את קבוצתו של החלוץ הישראלי ליתרון בדקה ה-7, אך קנסמולנר איזן בדקה ה-17 כדי לקבוע את תוצאת המשחק. זלצבורג ממוקמת במקום ה-2 בטבלה עם 25 נקודות, 3 פחות משטורם גראץ המובילה. דאבור, שהשלים 90 דקות, עדיין מוביל את טבלת מלכי השערים של הליגה עם 9.

* ליאור רפאלוב נכנס כמחליף בדקה ה-78 בניצחונה הביתי 0:1 של קלאב ברוז' על אנטוורפן במסגרת המחזור ה-11 של הליגה הבלגית. הניצחון העלה את מאזנה של ברוז' ל-30 נקודות, כשהיא שומרת על המקום הראשון ורחוקה 8 נקודות משרלרואה שנמצאת במקום השני.

* ביברס נאתכו פתח בהרכב צסק"א מוסקבה שסיימה ב-0:0 ביתי מול זניט סנט פטרסבורג המוליכה בקרב צמרת מרתק במסגרת המחזור ה-14 בליגה הרוסית. נאתכו קיבל צהוב בדקה ה-68 והוחלף שלוש דקות לאחר מכן במשחק חם שבו נשלפו 10 צהובים.

* אלי אלבז עלה מהספסל בדקה ה-88 של ניצחון אפולון סימרניס על קסאנתי במחזור השמיני של הליגה היוונית, הניצחון הראשון שלה העונה. סמירניס עדיין נמצאת במקום האחרון בטבלה עם שש נקודות.

עוד בנושא:

סין: גוואנגז'ו ר.פ. ניצחה 1:2 את שנגחאי סיפג, ערן זהבי כבש
ליגיונרים: ניר ביטון בגמר גביע הליגה, אריאל הרוש ורוני לוי בפסגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully