וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: אלייז'ה ג'ונסון חתם לחודש, חשש מפציעת ג'ייקובן בראון

22.10.2017 / 9:45

האדומים מאוכזבים אחרי ההפסד הדרמטי למכבי תל אביב. הגארד האמריקאי, שבעונה שעברה חתם ושוחרר מבלי לשחק בהפועל תל אביב, יצטרף. ג'ייקובן בראון ייבדק בעקבות הפציעה בברכו

one

אכזבה גדולה בהפועל גלבוע/גליל אחרי ההפסד הדרמטי אמש (שבת) 74:72 למכבי תל אביב. הקבוצה של אריאל בית הלחמי הוליכה ב-11 הפרש במהלך הרבע השלישי, למרות ששיחקה עם שני זרים לאורך רוב שלבי המשחק, אך איבדה שליטה על המשחק בדקות הסיום בדרך להפסד שני ברציפות. בקבוצה יחכו לראות היום את חומרת הפציעה של הגארד האמריקאי ג'ייקובן בראון, שנפצע בברכו במהלך הרבע הראשון של המשחק, כשהחשש הוא שמדובר בפציעה לא פשוטה שתשבית אותו לתקופה ממושכת.

בינתיים, כפי שפורסם אמש בוואלה! ספורט, החתימה גלבוע את אלייז'ה ג'ונסון, ששוחרר מבלי לשחק בעונה שעברה בהפועל תל אביב. הוא צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו ביום רביעי נגד מכבי רעננה במסגרת סיבוב א' של גביע המדינה. חוזהו של ג'ונסון הוא לחודש עם אופצייה להארכה.

ג'ונסון (27, 1.93) הוא בוגר אוניברסיטת קנזס היוקרתית, שזכור במכללה בשל המשחק האחרון שלו בה, בסוויט 16 של טורניר המכללות ב-2013, אז ביצע סדרת טעויות שהובילה להפסד למישיגן. את עונת הבכורה שלו באירופה העביר ברוזה ראדום הפולנית, ולאחר מכן עבר לפנלפסיניקוס היוונית. את העונה שעברה פתח בליגה הטורקית השנייה, אך בשל מכת פציעות באפס אנדולו הוקפץ לקבוצה בפברואר ואף רשם 7 נקודות בממוצע בארבע הופעות ביורוליג.

את העונה שעברה פתח בציבונה זאגרב והעמיד ממוצעים של 9.3 נקודות, 2.9 אסיסטים ו-2.7 ריבאונדים למשחק, עד שעבר להפועל תל אביב ממנה שוחרר לאחר כמה שבועות. בינואר חתם בווירצבורג הגרמנית אך גם ממנה שוחרר אחרי שמונה ימים בלבד ואת העונה סיים בליגה השנייה בטורקיה. את העונה הנוכחית פתח בקרמונה מהליגה האיטלקית הראשונה ושוחרר לאחרונה.

ג'ייק כהן שחקן מכבי תל אביב מול ג'ייקובן בראון שחקן גלבוע/גליל. לילך וייס, מערכת וואלה!
הפציעה של בראון מדאיגה את גלבוע/מערכת וואלה!, לילך וייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully