וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: אלייז'ה ג'ונסון סיכם את תנאיו

21.10.2017 / 19:41

הגארד האמריקאי (27, 1.93) שבעונה שעברה חתם בהפועל תל אביב ושוחרר אחרי חודש מבלי לשחק, יחזק את הסגל של הקבוצה מגן נר לחודש לפחות במקומו של דיאנג'לו הריסון

אלייג'ה ג'ונסון במדי אפס אנאדולו. GettyImages
יחזק את גלבוע/גליל. ג'ונסון/GettyImages

הפועל גלבוע/גליל מתמודדת בשעה זו נגד מכבי תל אביב, אך ללא קשר לתוצאת המשחק ולפציעה של הגארד ג'ייקובן בראון במהלכה, הקבוצה של אריאל בית הלחמי סיכמה את תנאיו של הגארד אלייז'ה ג'ונסון שבעונה שעברה היה חלק מהסגל של הפועל תל אביב. ג'ונסון יגיע באופן זמני במקומו של דיאנג'לו הריסון הפצוע, אך פציעתו של בראון עשויה לשנות את מעמדו. ג'ונסון צפוי להצטרף לגלבוע בימים הקרובים ולעמוד לרשותו של בית הלחמי כבר במשחק הליגה נגד הפועל חולון בשבוע הבא, ואולי אף בגביע נגד מכבי רעננה. בעונה שעברה חתם בהפועל תל אביב במהלך העונה, אך לא השתלב, ואחרי שלא שותף באף משחק שוחרר ועזב את המועדון.

ג'ונסון (27, 1.93) הוא בוגר אוניברסיטת קנזס היוקרתית, שזכור במכללה בשל המשחק האחרון שלו בה, בסוויט 16 של טורניר המכללות ב-2013, אז ביצע סדרת טעויות שהובילה להפסד למישיגן. את עונת הבכורה שלו באירופה העביר ברוזה ראדום הפולנית, ולאחר מכן עבר לפנלפסיניקוס היוונית. את העונה שעברה פתח בליגה הטורקית השנייה, אך בשל מכת פציעות באפס אנדולו הוקפץ לקבוצה בפברואר ואף רשם 7 נקודות בממוצע בארבע הופעות ביורוליג. את העונה שעברה פתח בציבונה זאגרב והעמיד ממוצעים של 9.3 נקודות, 2.9 אסיסטים ו-2.7 ריבאונדים למשחק, עד שעבר להפועל תל אביב ממנה שוחרר לאחר כמה שבועות. בינואר חתם בווירצבורג הגרמנית אך גם ממנה שוחרר אחרי שמונה ימים בלבד ואת העונה סיים בליגה השנייה בטורקיה. את העונה הנוכחית פתח בקרמונה מהליגה האיטלקית הראשונה ושוחרר לאחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully