וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגוארו מתקרב לשיא היסטורי, גווארדיולה: "במאי הפער יהיה חשוב"

חלוץ מנצ'סטר סיטי השתווה למלך שעריה בכל הזמנים עם 177 כיבושים, הקבוצה השוותה את שיאה עם 11 ניצחונות רצופים בכל המסגרות. הקטלוני לא מתרשם: "השיא מוצלח רק אם זוכים בתארים"

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה, סרחיו אגוארו. רויטרס
ממשיכים לשבור שיאים. אגוארו וגווארדיולה/רויטרס

מנצ'סטר סיטי פשוט לא עוצרת לרגע. מאז שסיימה בתיקו את משחק הליגה השני שלה העונה, מול אברטון, הקבוצה של פפ גווארדיולה סופרת כבר 11 ניצחונות רצופים בכל המסגרות (שווה לשיא מועדון), עם מאזן שערים מפלצתי של 3:39. אמש (שבת) הסיטיזנס לא ליקקו דבש במשחק הבית מול ברנלי, אך בכל זאת חגגו בסיום בזכות שערים של סרחיו אגוארו, ניקולאס אוטמנדי ולירוי סאנה, ופתחו פער של חמש נקודות על פני מנצ'סטר יונייטד במקום השני.

אגוארו, ששיחק לראשונה מאז נפגע לפני כחודש בתאונת דרכים, השתווה עם השער שכבש לשיאן המבקיעים של סיטי, אריק ברוק (177 שערים), והשער הבא שלו כבר יהפוך אותו למלך שערי הקבוצה בכל הזמנים. המאזן של סיטי אחרי תשעה מחזורים (25 נקודות) הוא הטוב ביותר שלה אי פעם, זהה לזה שהשיגה בעונת 2011/12 שהסתיימה באליפות. רק צ'לסי של עונת 2005/06 השיגה יותר נקודות (27) בשלב זה של העונה. באשר לגווארדיולה, רק בעונת 2015/16 עם באיירן מינכן הקטלוני השיג יותר נקודות (27) אחרי תשעה מחזורים.

עוד בנושא

אנגליה: האדרספילד הדהימה את מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי בורחת
ז'וזה מוריניו עצבני: "קבוצה רעה ראויה להיענש. הגישה הייתה עלובה"
מאוריסיו פוצ'טינו: "נשחק מול ליברפול כמו ששיחקנו נגד ריאל מדריד" (18:00, ספורט1)

שחקני מנצ'סטר סיטי מודים לקהל. רויטרס
התרגלו לנצח. שחקני סיטי מודים לקהל בסיום/רויטרס

"אחרי שמשחקים בליגת האלופות זה תמיד קשה יותר לחזור לליגה, כי הצ'מפיונס הוא מפעל שדורש הרבה - גם בפן הפיזי וגם במנטלי. שיחקנו מצוין, לא נתנו להם להגיע להרבה מצבים והנחלנו לברנלי הפסד ראשון העונה בחוץ. ברנלי היא תמיד קשוחה. הם עובדים ביחד כמו קבוצה. הניצחון מאוד חשוב לנו ולביטחון שלנו".

פפ נשאל על הפער שנפתח בצמרת, ולא התרגש: "במאי זה יהיה משמעותי, באוקטובר לא. השוואת שיא הניצחונות הרצופים של המועדון אומרת הרבה, אבל השיא הוא מוצלח רק אם מניפים תארים. זה לא קל לנצח 11 משחקים ברצף אז אני שמח שאנחנו ממשיכים בגישה הווינרית שלנו. אנחנו מוליכים גם את הליגה וגם את הבית באלופות אבל זה לא אומר כלום כרגע. בעונה שעברה ניצחנו עשרה משחקים ברצף וסיימנו את העונה לא טובה. אם נאבד את הקצב נתחיל להפסיד אז אנו צריכים להישאר מרוכזים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully