וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: האדרספילד הדהימה את מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי בורחת

השדים האדומים רשמו הפסד בכורה 2:1: מוי ודפואטר הדהימו, רשפורד צימק. המוליכה הביסה 0:3 את ברנלי והגדילה את הפער לחמש. 2:4 לצ'לסי על ווטפורד, בופאל מסאות'המפטון עם שער המחזור

נמניה מאטיץ' שחקן מנצ'סטר יונייטד מאוכזב, מאחוריו חואן מאטה. רויטרס
התוצאה המפתיעה של העונה. נמניה מאטיץ' עם חואן מאטה/רויטרס

המחזור התשיעי בפרמיירליג יצא לדרך כבר אמש (שישי) עם ה-0:3 הנפלא של ברייטון בחוץ על ווסטהאם. את משחקי השבת פתחה האלופה צ'לסי, שחזרה מפיגור וניצחה 2:4 בבית את ווטפורד. ההפתעה הגדולה הגיעה ממגרשה של האדרספילד, שהדהימה עם 1:2 על מנצ'סטר יונייטד ואפשרה למנצ'סטר סיטי להגדיל את הפער בפסגה לחמש נקודות עם 0:3 על ברנלי. שער המחזור הגיע ממשחקה של סאות'המפטון, שם סופיאן בופאל קבע 0:1 על ווסט ברומיץ' עם מבצע אישי פנטסטי.

*** ג'ון טרי כבש את שער הבכורה שלו במדי אסטון וילה, בהופעה ה-13 שלו בליגת המשנה, בדרך לניצחון 1:2 על פולהאם של סלבישה יוקאנוביץ'. וילה במקום החמישי ובמרחק חמש נקודות מעליית ליגה.

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג. רויטרס
מלך השערים ההיסטורי של סיטי בכל המסגרות. קון אגוארו/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - ברנלי 0:3

המוליכה לא עוצרת. למרות הגשם המעיק ולמרות יכולת פחות טובה מבשבועות הקודמים, מנצ'סטר סיטי השיגה ניצחון ליגה שביעי ברציפות ופתחה פער של חמש נקודות בפסגה. קון אגוארו חזר להרכב לראשונה מאז התאונה בה היה מעורב, ובדקה ה-30 השווה מהנקודה הלבנה את שיא השערים של המועדון בכל המסגרות 177 כיבושים. ניק פופ, שהכשיל את ברנרדו סילבה בפנדל, מנע שערים נוספים, אך החזיק מעמד עד לדקה ה-73. ניקו אוטאמנדי נגח לרשת אחרי קרן של לירוי סאנה, שחתם את התוצאה אחרי שתי דקות הודות לאסיסט של קווין דה בראונה. ברנלי, שניצחה בחוץ את צ'לסי ואברטון וסיימה בתיקו אצל טוטנהאם וליברפול, רשמה הפסד ראשון כאורחת.

דקה 30: גול! ברנרדו סילבה סחט פנדל מהשוער פופ ואגוארו בעט פנימה מהנקודה הלבנה והפך למלך שערי הסיטיזנס בכל המסגרות עם 177 שערים. 0:1 למנצ'סטר סיטי.

דקה 73: גול! רגע אחרי שפופ עצר עם הכתף את הבעיטה של דויד סילבה, סאנה ניגש להרים קרן ומצא את ראשו של אוטאמנדי, שרכב על השומר שלו ונגח פנימה. 0:2 לסיטי.

דקה 75: גול! חטיפת כדור הסתיימה עם כדור עומק נפלא של דה בראונה לסאנה, והגרמני בעט בקלות פנימה. 0:3 למנצ'סטר סיטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ברנרדו סילבה שחקן מנצ'סטר סיטי מוכשל על ידי ניק פופ שוער ברנלי. רויטרס
סחט את הפנדל. ברנרדו סילבה/רויטרס

האדרספילד - מנצ'סטר יונייטד 1:2

קבלו את התוצאה הכי מפתיעה של העונה בפרמיירליג. העולה החדשה לא פגשה את מנצ'סטר יונייטד מאז 1972 ולא ניצחה אותה מאז 1952, אבל תזכור לעד את 21 באוקטובר 2017. השדים האדומים הגיעו כשהם במקום השני, אבל עם רשימת פצועים ארוכה ונסיגה משמעותית ביכולת, שבאה לידי ביטוי בקירקליס סטאדיום. לכל הצרות של ז'וזה מוריניו הצטרפה הפציעה של פיל ג'ונס בדקה ה-23, והחילוף הזה גבה מחיר. מחליפו ויקטור לינדלוף ביצע טעויות בשני השערים של ארון מוי (28) ולורן דפואטר (33) ומשם יונייטד רדפה. מרכוס רשפורד המחליף הצליח לצמק בנגיחה בדקה ה-78, אך מוריניו שמעולם לא ראה קבוצה שלו הופכת פיגור בן שני שערים לניצחון, ירד מנוצח לראשונה העונה, ועוד מול הקבוצה עם התקציב הכי צנוע בליגה. איזו סנסציה. ובמחזורים הבאים הוא צריך עוד לפגוש את טוטנהאם וצ'לסי.

דקה 28: גול! מאטה איבד כדור למוי, שהוציא מתפרצת עם אינס. הבן של פול סבסב את לינדלוף שנכנס במקום ג'ונס ונעצר אצל דה חאה, אבל מוי היה ראשון על הריבאונד ובעט פנימה. 0:1 מפתיע להאדרספילד.

דקה 33: גול! כדור ארוך של השוער לוסל חלף מעל לינדלוף ההמום והגיע לדפואטר, שעבר את דה חאה וקבע 0:2 מהמם להאדרספילד.

דקה 78: גול! הקאמבק החל? לוקאקו הרים כדור מימין ורשפורד נותר חופשי ונגח פנימה. יונייטד צימקה ל-2:1.

לורן דפואטר שחקן האדרספילד חוגג שער. רויטרס
קיבל מתנה מלינדלוף. לורן דפואטר/רויטרס
ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
קבוצה שלו מעולם לא הפכה פיגור של שני שערים לניצחון. ז'וזה מוריניו/רויטרס

צ'לסי - ווטפורד 2:4

אחרי לא מעט דפיקות לב וחשש מהפסד ליגה שלישי ברציפות, אנטוניו קונטה הרשה לעצמו לשחרר אנחת רווחה ולחייך בסיום. המאמן האיטלקי ראה את ההגנה שלו כושלת משחק רביעי ברציפות (בתווך היה גם 3:3 קצבי מול רומא בליגת האלופות) והצרעות שלא ניצחו את צ'לסי בליגה מאז 1999 הובילו 1:2, אבל הכניסה של וויליאן ומישי בטשואיי הביאה לשינוי והשאירה את הנקודות בסטמפורד ברידג'. עבדולאי דוקורה (45) ורוברטו פריירה (50) ביצעו מהפך עבור ווטפורד אחרי השער הנפלא של פדרו (12) והאורחת נראתה נהדר, אך שילמה את המחיר על ההחמצות שלה עם צמד של בטשואיי (71 ו-95) ונגיחה של ססאר אספיליקואטה (87) שהחזיר את החוב אחרי התרגיל שעשה עליו אלכסנדר קולארוב באמצע השבוע. צ'לסי חלפה על פני ווטפורד בדרך למקום הרביעי.

דקה 12: גול! איזה ביצוע של פדרו. הזאר מסר לספרדי אחרי קרן קצרה, ופדרו סובב ברגל ימין מ-20 מטרים לקורה ופנימה. 0:1 לצ'לסי.

דקה 16: מוראטה השאיר כדור נהדר לפברגאס, שניסה להתחכם עם הקשתה מעל גומש והשוער עצר.

דקה 40: עוד מפגש בין פברגאס לגומש, ושוב השוער יצא עם ידו על העליונה כשהדף בעיטה של הספרדי מרחוק.

דקה 45+3: גול! הוצאת חוץ ארוכה של הולבאס יצרה בלגן ברחבת צ'לסי, הכדור הגיע לפתחו של דוקורה, שעם החלק החיצון של רגל ימין מצא את החרך בין קורטואה לקורה וחגג את שערו הרביעי העונה. ווטפורד חזרה ל-1:1.

דקה 49: כמה קרוב למהפך של ווטפורד. קיקו פרץ בימין והעביר רוחב, אבל ריצ'רליסון הצליח להחמיץ מארבעה מטרים.

דקה 50: גול! אז המהפך נדחה בחצי דקה. ריצ'רליסון כיפר על ההחמצה עם מסירה נהדרת לרוברטו פריירה, והארגנטינאי שנותר חופשי ברחבה לא נכשל מול קורטואה. 1:2 לווטפורד.

דקה 54: וזה כמעט השלישי. הגנת צ'לסי שוב קפאה וריצ'רליסון מצא עצמו לבד ברחבו, אבל איכשהו נגח החוצה מקרוב.

דקה 71: גול! האלופה איזנה. פדרו הרים מצד ימין והמחליף בטשואיי הקדים את השומר שלו ונגח מצוין פנימה. 2:2.

דקה 87: גול! עוד מהפך במשחק. וויליאן הגביה כדור טוב מצד ימין, קבאסלה רק הסיט ואספיליקואטה, שעבר שמאלה, היה במקום כדי לנגוח פנימה ולהקפיץ הקהל בסטמפורד ברידג'. 2:3 לצ'לסי.

דקה 90+5: גול! השני של בטשואיי. בקאיוקו חטף כדור ונגח לעבר החלוץ הבלגי, שלא התבלבל מול גומש וקבע 2:4 לצ'לסי.

ססאר אספיליקואטה שחקן צ'לסי חוגג. רויטרס
החזיר את החוב אחרי הטעות מול רומא. ססאר אספיליקואטה חוגג/רויטרס
מישי בטשואיי שחקן צ'לסי (מימין) עם וויליאן. רויטרס
הביאו למפנה. מישי בטשואיי עם וויליאן/רויטרס

ווסטהאם - ברייטון 3:0

גם ללא תומר חמד שריצה את משחק ההשעיה השלישי והאחרון שלו ועדיין לא בירם כיאל שמחלים אט אט, השיגו השחפים ניצחון חוץ ענק - הראשון שלהם העונה בליגה - ועל הדרך נקמו בפטישים על המפגש האחרון בין הקבוצות (0:6 לווסטהאם). גלן מארי הוותיק פתח בחגיגה כשהגיעה ראשון להגבהה של פסקל גרוס כבר הדקה העשירית ונגח פנימה, חוסה איסקיירדו הכפיל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה עם ביצוע נהדר ולא מעט עזרה מג'ו הארט, שהדף לא טוב את הבעיטה שלו מקצה הרחבה, ומארי השלים צמד וסגר עניין כשהוכשל ברחבה בדקה ה-75, ובעט בעצמו את הפנדל פנימה.

שחקני ברייטון חוגגים עם גלן מארי. רויטרס
הצגה בערב שישי. גלן מארי והחברים חוגגים/רויטרס

סאות'המפטון - ווסט ברומיץ' 0:1

היה שווה לחכות 85 דקות בשביל הביצוע המושלם של סופיאן בופאל. הקשר המרוקני של סאות'המפטון נכנס בדקה ה-81, ואחרי ארבע דקות לקח כדור בחצי המגרש שלו, התחמק משני שחקנים והחל בדהירה מסחררת. הוא השאיר מאחור שישה שחקנים ובעט פנימה מ-16 מטרים כדי להציג מועמדות לשער העונה בפרמיירליג. ווסט ברומיץ', שהתחילה את העונה עם 6 מ-6, סופרת שבעה משחקים ללא ניצחון.

סופיאן בופאל שחקן סאות'המפטון חוגג. רויטרס
היה שווה לחכות. סופיאן בופאל חוגג/רויטרס

משחקים נוספים

סטוק סיטי - בורנמות' 2:1
לסטוק: מאמה בירם דיוף (63). לבורנמות': אנדרו סורמן (16), ג'וניור סטניסלס (18 בפנדל)

סוונסי - לסטר סיטי 2:1
לסוונסי: אלפי מוסון (56). ללסטר: פדריקו פרננדס (25, עצמי), שינג'י אוקזאקי (49)

ניוקאסל - קריסטל פאלאס 0:1
לניוקאסל: מיקל מרינו (86)

מיקל מרינו שחקן ניוקאסל חוגג. רויטרס
העניק לניוקאסל שלוש נקודות. מיקל מרינו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully