וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל זוסמן: "זה ניצחון גדול ואני שמח שניצחנו"

שחקן מכבי תל אביב היה מרוצה אחרי ה-72:74 מול גלבוע/גליל: "במשך שלושה רבעים לא היינו במשחק, הם הרביצו לנו ולא החזרנו להם". בית הלחמי: "השחקנים נתנו הכול על המגרש"

one

מכבי תל אביב ניצחה הערב 72:74 את גלבוע/גליל במסגרת המחזור השלישי בליגת העל. הצהובים פיגרו לאורך רוב המשחק, אבל בסופו של דבר הצליחו לנצח את הקבוצה של אריאל בית הלחמי, שם נפצע ג'ייקובן בראון בברכו.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב ניצחה 72:74 את גלבוע/גליל

יובל זוסמן שחקן מכבי תל אביב. לילך וייס, מערכת וואלה!
יובל זוסמן/מערכת וואלה!, לילך וייס

יובל זוסמן, שקלע 11 נקודות עם 3 מ-4 מחוץ לקשת, אמר: "אני חושב ששלושה רבעים היינו ממש לא במשחק. הם הרביצו לנו ולא החזרנו להם. בתחילת המחצית השנייה הבנו שאנחנו צריכים לעשות שינוי ולשחק אחרת. אני שמח מאוד שזה קרה ברבע האחרון. היינו שקולים וידענו שאנחנו צריכים להיות מרוכזים. זה ניצחון גדול ואנחנו שמחים שניצחנו".

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה: "אני רוצה לברך את השחקנים שלי על המאמץ והניצחון. אני נותן גם קרדיט לקבוצה היריבה, שעשתה עבודה מצוינת. היו לנו קשיים להסתגל, אבל בסופו של דבר ניצחנו והצגנו הגנה טובה. אנחנו צריכים לחלק דקות כי זו עונה ארוכה ואנחנו משתתפים בשתי תחרויות שונות. בואו נראה איך דברים יתפתחו בעתיד, אבל אנחנו צריכים להישאר חכמים".

מאמן גלבוע/גליל אריאל בית הלחמי אמר: "כל מי שעלה על המגרש נתן את הכול והשאיר הכול על המגרש. אני לא יכול לבוא בטענות לאף אחד. שני הגארדים המובילים שלנו בצד ההתקפי פצועים. אני מסתכל על מה שעשינו היום. ראינו את גלבוע כמו שאנחנו רוצים לראות. אני מקווה שנמשיך לשחק כך, בעיקר מבחינת ההגנה והלב שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully