וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: הפועל חולון מחפשת ניצחון ראשון בהרצליה

21.10.2017 / 16:36

אחרי חמישה הפסדים רשמיים בכל המסגרות, הקבוצה של דן שמיר יוצאת למשחק חוץ (20:00, ספורט 5) במטרה לשים סוף לתקופה הרעה. בהרצליה יקוו לשנות את המאזן הנוכחי הלא טוב מול הסגולים

one

בווידאו: הפסדה של הפועל חולון להפועל אילת במחזור הקודם

משחקי המחזור השלישי בליגת העל יימשכו מחר (ראשון) עם ההתמודדות בה תארח בני הרצליה את הפועל חולון (20:00, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: עומר אסתרון, ארז גוריון וניר קרין). למרות העובדה שהרצליה ניצחה את חולון ב-15 מ-23 משחקים ביתיים אותם אירחה, היא הפסידה שלושה מארבעת משחקי הבית האחרונים שלה מול הסגולים, כולל הפסד ביתי בסיבוב הראשון בעונה שעברה.

תמיר בלאט שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
כל הלחץ על חולון. תמיר בלאט/ברני ארדוב

בני הרצליה מגיעה למשחק נגד חולון אחרי ניצחון חוץ משכנע בפתיחת שלב הבתים ביורופקאפ על אלבה פהרוואר ההונגרית. הקבוצה של מיקי גורקה התאוששה מפרשת סיום המשחק מול מכבי תל אביב ומהקריסה של הקבוצה כולה ברבע הרביעי, ופתחה את המפעל האירופי ברגל ימין. בהרצליה מאוד מרוצים מאיך שהקבוצה נראית בפתיחת העונה, אך למרות זאת מודעים לכך שהמשחק הקרוב הוא מבחן לקראת המשך הדרך בליגה. בהרצליה הוכיחו עד כה העונה שהם יודעים לפתוח משחקים עם שני רבעים ראשונים נהדרים גם בניצחון על נס ציונה במחזור הפתיחה, וגם בהפסד למכבי תל אביב בחוץ במחזור השני. אור לאומי ימשיך להיעדר.

חמישה משחקים רשמיים, חמישה הפסדים, זה המאזן העגום של הפועל חולון מתחילת העונה בגביע ווינר, ליגת העל ובליגת האלופות של פיב"א. הקבוצה של דן שמיר עברה שבוע לא פשוט עם הפסדים ביתיים להפועל אילת ומונאקו הצרפתית, שחגגה על חשבונה ביום שלישי. חולון מציגה יכולת חלשה מאוד מפתיחת העונה בנושא הריבאונדים, מה שגורם ליריבות שלה לחגוג עליה מתחת לסלים. במועדון היו מעוניינים לבצע שינוי בסגל ולהביא שחקן זר במקומו של ג'אבריל טראוויק המאכזב, אך לא הצליחו להחתים כזה עד המשחק מול הרצליה, וימשיכו בחיפושים אחר המשחק. הסגולים יצאו בהמשך השבוע לליטא למשחק חוץ נגד יובנטוס במסגרת המחזור השלישי בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully