וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברטון השעתה לכל החיים אוהד שתקף את שחקני ליון עם ילד על הידיים

שחקני הטופיז והקבוצה הצרפתית נקלעו לעימות פיזי מכוער בליגה האירופית. אחד האוהדים התערב מהיציע, זוהה ותלונה נגדו הוגשה במשטרה. אופ"א תחקור, בליון כועסים: "לא הגיוני שאוהד יכה שחקן"

שחקני אברטון ליון בעימות פיזי. GettyImages
מהומה בגודיסון פארק/GettyImages

פתיחת העונה המסויטת של אברטון נמשכה אמש (חמישי) עם הפסד 2:1 ביתי מול ליון בליגה האירופית, אלא שעיקר תשומת הלב כלל לא הלכה לתוצאת המשחק, כי אם לאירוע האלים שהתרחש בדקה ה-64, כאשר כמעט כל שחקני שתי הקבוצות החלו להתעמת פיזית אלה עם אלה ליד היציע, מה שהוביל גם להתערבות של כמה אוהדים.

הכל החל כאשר שוער האורחים, אנתוני לופס, דחף קלות בעלייה לכדור גובה את קפטן אברטון, אשלי וויליאמס, שבתגובה העיף את השוער בשתי ידיים לעבר שלטי הפרסומת. בסיום המהומה, וויליאמס ראה בסך הכול את הכרטיס הצהוב, אך אופ"א צפויה לחקור לעומק את המקרה ולהעניש בחומרה גם את השחקן וגם את הקבוצה האנגלית לאור המראות המכוערים.

אחד מ"כוכבי" הבלגן היה אוהד אברטון, שהגיח ממעלה היציע שמאחורי השער ולמרות שהחזיק על ידיו ילד קטן, לא היסס להתקרב לשחקני ליון בניסיון להכות אותם. משטרת מרסיסייד פתחה בחקירה והודיעה כי זיהתה את האוהד ואברטון מיהרה להכריז כי קיימה חקירה פנימית וכי אותו אוהד יורחק ממשחקי הקבוצה לכל החיים בשל מעורבותו: "נציגי המועדון בחנו את הצילומים מהתקרית. זיהינו אדם אחד נגדו יינקטו צעדים. הוא יורחק לכל החיים ותוגש נגדו תלונה למשטרת מרסיסייד".

עוד בנושא:

אברטון הפסידה בבית לליון 2:1

אוהד אברטון עם תינוק על הידיים הושעה לכל החיים. רויטרס
האוהד שהושעה לכל החיים, עם התינוק על הידיים/רויטרס

התגובות בשתי הקבוצות היו סוערות כמובן. השוער לופס אמר: "אני לא חושב שחלק מאווירת הכדורגל באנגליה זה להרביץ לשחקן שמגיע למשחק חוץ, אבל זה מה שקרה. זה לא ביג דיל. הרגשתי שזה העיר את האוהדים והם אהבו את זה מאוד". כובש שער הניצחון לליון, אקס צ'לסי, ברטרנד טראורה, הוסיף: "זה לא הגיוני שאוהד ירביץ לשחקן".

מנגד, המאמן הלחוץ של הטופיז, רונלד קומאן, שהתקרב עוד קצת לעבר הפיטורים בשל ההפסד, האשים את השופט בן ארצו, ההולנדי באס ניהויס: "לא ראיתי בדיוק מה התרחש מאחורי השער. הרבה שחקנים היו מעורבים, אבל אני יכול להבין לגמרי למה השחקנים שלי נותרו מתוסכלים. אמרתי לשופטים מה דעתי בסיום המשחק. אני יודע שהשופט הולנדי, אבל הוא טעה לגבי הצלילות של שחקני ליון והוסיף רק חמש דקות, למרות שהיו שישה חילופים, שני שערים ומכות. אני חושב שהשחקנים שלי פעלו בעיקר מתוך תסכול בקטטה הזו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני אברטון ליון בעימות פיזי. AP
תמונות מכוערות/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully