וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרן ייני לתקשורת בקזחסטן: "אסטנה מאוד הרגיזה אותנו"

קפטן מכבי תל אביב התראיין אחרי התבוסה 4:0 לאסטנה בליגה האירופית ונשמע להוט לנקמה ספורטיבית: "אם זה היה מתאפשר הייתי מוכן לשחק את הגומלין מחר. תיקו לא בא בחשבון"

שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
חוזר עצבני מקזחסטן. ייני/יוסי ציפקיס

זמן קצר אחרי ההפסד המביך 4:0 לאסטנה בשלב הבתים של הליגה האירופית העניק קפטן מכבי תל אביב שרן ייני ראיון לאתר הקזחי sports.kz וניתח את האירועים שגרמו לתבוסה הצהובה.

"אנחנו ועוד איך מחכים לגומלין כי אסטנה מאוד הרגיזה אותנו", קבע ייני והמשיך: "אם זה רק היה מתאפשר, אנחנו מוכנים לשחק את המשחק הזה כבר מחר".

כשנשאל האם ציפה ליכולת התקפית טובה כל כך של הקזחים השיב הקפטן הצהוב: "בגדול כן צפינו את זה. ראינו וידיאו וידענו שזו קבוצה מאוד יצירתית בחלק הקדמי. היינו מוכנים לזה ושיחקנו את המשחק שלנו עד שקיבלנו פנדל וספגנו את השער השני. למחצית השנייה עלינו בכוונה להילחם ולכבוש אבל היריב שוב כבש מהר וכאן המשחק נגמר".

בנוגע לעובדה שהמשחק נערך על דשא סינטטי אמר ייני: "זה לא מגרש שאנחנו רגילים אליו אבל המשטח היה טוב. המסירות הגיעו והכדור נע במהירות. זה לא השפיע על מהלך המשחק".

עוד בנושא
ליגה אירופית: מכבי תל אביב הושפלה עם 4:0 אצל אסטנה
ג'ורדי קרויף ממשיך לספוג אש: "זה מה שהוא מוציא מסגל של 100 מיליון?"
המתקפה של ג'יג'י בקאלי על אלונה ברקת מככבת בעיתוני העולם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דף הבית של אתר sports.kz/מערכת וואלה!, צילום מסך

ייני נשאל על תמונת סיכויי העלייה מהבית והשיב: "בהתחלה לא היה ברור מי מהמועדונים אולי חוץ מוויאריאל תהיה מועמדת לעלייה, אבל עכשיו אנחנו במצב הגרוע מכולם. כדי להשאיר סיכוי לעלות צריך לנצח את אסטנה בבית כשתיקו לא בא בחשבון. כך שזה יהיה משחק מאוד מעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully