וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתקפה של ג'יג'י בקאלי על אלונה ברקת מככבת בעיתוני העולם

ה"דיילי מייל" הקדיש ידיעה לאמירה של נשיא סטיאווה בוקרשט לפיה לנשים אין מקום בכדורגל. אחרי הניצחון בטרנר הכריז בקאלי: "הרווחתי עוד מיליון יורו, המאמן דיקה היה פשוט מבריק"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הסערה שחולל נשיא סטיאווה בוקרשט ג'יגי בקאלי לפני המשחק מול הפועל באר שבע כשהכריז כי יתעלם לחלוטין מאלונה ברקת ולא ילחץ את ידה כיוון ש"לנשים אין מקום בכדורגל" מככבת בעיתונים חשובים בעולם. ה"דיילי מייל" הבריטי דיווח על התקרית וציין כי מדובר ב"אמירה סקסיסטית" של אדם "הידוע בדעותיו הגזעניות, הסקסיסטיות ובהתנגדות לקהילה הגאה".

במשחק עצמו סטיאווה ניצחה את הפועל באר שבע 1:2 מצמד של הארלם גנוהרה הצרפתי ושמרה על מאזן מושלם בבית עם שלושה ניצחונות. בקאלי בחר לשבח לאחר המשחק את המאמן ניקולאי דיקה ואמר לתקשורת הרומנית: "הוא היה פשוט מבריק. כל חילוף שלו היה במקום. יש לנו תשע נקודות. אז מה עוד אפשר לבקש?"

בקאלי המשיך ואמר כי הצמד של גוהרה יזכה אותו בפרמיה וכי הערך הכולל של שחקני הקבוצה זינק אחרי הניצחון בבירת הנגב בכמיליון יורו. לדברי בקאלי: "הכדורגל של היום השתגע. משלמים בו 220 מיליון יורו על שחקן אחד. גנוהרה שם היום כסף בכיס שלי ואני אתגמל אותו על זה. היו עוד שחקנים שהיו מצוינים היום כך שהיום אני ג'ג'י בקאלי הבאתי סכום של מיליון יורו לרומניה".

עוד בנושא
הליגה האירופית: הפועל באר שבע הפסידה 2:1 בבית לסטיאווה בוקרשט
ברק בכר: "נכון שהפסדנו אבל הרווחנו את הקבוצה בחזרה"
יעקב שחר קיבל אות מפעל חיים: "ב-48 שנה בכדורגל לא הביכו אותי כך"

ג'יג'י בקאלי הבעלים של סטיאווה בוקרשט. AP
לא מפסיק לספק כותרות. בקאלי/AP

גוהרה עצמו אמר לאחר המשחק: "זה היה משחק קשה עבור כולנו ואני שמח שהצטיינתי בו. אנחנו צריכים עוד כמה נקודות כדי להבטיח את העלייה לשלב הבא. אבל אם כבר מדברים על זה, אני אשמח לשחק מול קבוצה צרפתית. מזמן לא שיחקתי בבית"

עוד באותו נושא

ג'יג'י בקאלי: "אתעלם מאלונה ברקת, נשים לא צריכות להיות בכדורגל"

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"גזען וסקסיסט". הכתבה ב"דיילי מייל"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully