וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: האלופה בדרייב אין, מכבי תל אביב בגן נר

20.10.2017 / 12:27

בצל שחרורו של ג'רלס, האלופה תתארח אצל הפועל תל אביב שככל הנראה תחסר את הווארד (20:40, ספורט 5). גלבוע/גליל, נטולת דיאנג'לו הריסון, תארח את הקבוצה של נבן ספאחיה, שלא רשם את קול ובולדן (18:45, ספורט 5)

one

משחקי המחזור השלישי בליגת העל ייצאו מחר (שבת) לדרך עם שני משחקים. במוקד משחקי המחזור יעמוד הדרבי האדום בדרייב אין - הפועל תל אביב תנסה להתאושש מההפסד בנהריה, תארח את הפועל ירושלים עם האקס ריצ'רד האוול, שבאה אחרי ההפסד ביורוקאפ לבודוצ'נוסט. מכבי תל אביב, שטרם הפסידה העונה משחק רשמי, תצא למשחק חוץ נגד גלבוע/גליל בגן נר, כשהאדומים יחסרו את דיאנג'לו הריסון הנהדר.

seperator

הפועל תל אביב - הפועל ירושלים (20:40, ספורט 5)

ההפסד בשבוע שעבר לעירוני נהריה הוריד מעט את ההתלהבות שאפיינה את פתיחת העונה של הפועל תל אביב. השחקנים של דני פרנקו אמנם ניצחו מאז בגביע המדינה את הפועל עפולה מהליגה הלאומית, אבל הדרך בה הופיעו למשחק בעין שרה עדיין יושבת להנהלת הקבוצה בראש. בהפועל רוצים מאוד לחזור למאזן חיובי, ויודעים שהמשימה שמולם לא תהיה פשוטה, גם בשל המצב הלחוץ של היריבה מהבירה. מאט האוורד צפוי לא לשחק נגד ירושלים לאחר שנפצע בסוף השבוע שעבר בקרסול, וסובל עדיין מכאבים שמפריעים לו לתנועה. גם צוף בן משה, שנעדר משני המשחקים האחרונים, צפוי להעדר. הדרייב אין צפוי להיות מלא לחלוטין, כשבקבוצה בונים על דחיפה מסיבית של הקהל הביתי.

למרות שבליגה הם עדיין במאזן מושלם, העניינים בהפועל ירושלים רחוקים מלהיות שקטים, ושחרורו של קרטיס ג'רלס רק מוסיף לחץ. אלופת המדינה ספגה באמצע השבוע את הפסדה השני בשני משחקים ביורוקאפ, מה שאפילו גורם לשמועות על עתידו של המאמן היווני פוטיס קציקאריס. ירושלים מגיעה לדרייב אין בידיעה שכל תוצאה מלבד הפסד עשויה להחמיר את המצב בו הם נמצאים. ריצ'רד האוול, שלא שיחק באמצע השבוע לאחר שפרק את האצבע בידו, צפוי לחזור לסגל ולפגוש את הקבוצה אותה עזב במהלך העונה שעברה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן הפועל ירושלים ריצ'רד האוול. נועם מושקוביץ
אמור לפגוש את האקסית. האוול/נועם מושקוביץ

הפועל גלבוע/גליל - מכבי תל אביב (18:45, ספורט 5)

ההפסד לעירוני נס ציונה בשבוע שעבר קטע את פתיחת העונה הטובה של השחקנים של אריאל בית הלחמי, והוסיפה למאמן הרבה מאוד כאבי ראש. האדומים איבדו
במהלך המשחק את דיאנג'לו הריסון כבר ברבע הראשון, ובבדיקה שנערכה לו השבוע התברר כי הוא קרע את שריר הירך האחורי וייעדר כחודש מפעילות. במועדון החליטו לא לצרף גארד לתקופה הזו, ויופיעו עם שלושה זרים בלבד, כשבקו האחורי צפוי לקבל ספנסר וייס יותר דקות משחק. בגלבוע יודעים שללא הריסון הסיכוי להפתיע את מכבי תל אביב הוא לא גבוה, אך זוכרים שבעונה שעברה לא הפסידו ולו פעם אחת לצהובים, וינסו להמשיך את שרשרת ההפתעות.

פתיחת העונה הנהדרת של מכבי תל אביב המשיכה גם אתמול עם ניצחון ביתי על ויטוריה ביורוליג, ולראשונה מזה חמש שנים פתחו הצהובים את העונה באירופה במאזן 0:2. השבוע הקרוב צפוי להיות עמוס במיוחד עבור השחקנים של נבן ספאחיה, שלאחר המשחק בגלבוע יפגשו את אולימפיאקוס ביד אליהו ביום שלישי, ויומיים לאחר מכן יעלו על הפרקט בבלגרד למשחק חוץ מול הכוכב האדום. ספאחיה צפוי לחלק דקות משחק במשחק בגן נר לשחקנים ששיחקו פחות נגד ויטוריה, ביניהם יובל זוסמן ואיתי שגב, כשעדיין לא ידוע האם כרם משעור, שלא היה בסגל אמש בשל פציעה בקרסול, יוכל ליטול חלק במשחק בגן נר. מי שלא נרשמו הם נוריס קול וג'ונה בולדן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully