וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר תורג'מן: "בני יהודה קבוצה טובה אבל יש לה נקודות חולשה"

20.10.2017 / 12:02

מאמן מ.ס. אשדוד, שעדיין מחפשת ניצחון ראשון, קיים מסיבת עיתונאים לקראת המפגש מול הקבוצה משכונת התקווה (שבת, 16:00, ספורט 4): "צריך להביא נקודות". טום בן זקן: "יש אנרגיות חדשות"

עמיר תורג'מן מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
"חדר ההלבשה של הקבוצה טוב". תורג'מן/לירון מולדובן

מ.ס. אשדוד קיימה הבוקר (שישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מחר מול בני יהודה בו היא תחפש ניצחון ראשון העונה. "ההתרגשות שלי נגמרה אחרי שהגעתי לקבוצה ועכשיו צריך להביא נקודות", אמר המאמן עמיר תורג'מן.

"מ.ס. אשדוד ראויה למקום הרבה יותר גבוה מהמקום בו היא נמצאת כרגע. פגשתי מועדון טוב. יש כאן קבוצה מאורגנת ומסודרת והכל צריך כבר להתחבר למשחק טוב ולניצחון.

השחקנים מוכשרים, רוצים מאוד לנצח אבל זה צריך לבוא לידי ביטוי במגרש". תורג'מן הוסיף: "לא היה לי קל לעזוב את בית"ר תל אביב רמלה אבל החלטתי שזה הזמן שלי להתקדם קדימה לליגת העל".

באשר לחיזוק שיגיע בהמשך העונה, אמר תורג'מן: "אם נצטרך להביא שחקנים, נביא אבל אם היא תהיה קבוצה מספיק טובה בהמשך אז לא נביא בכוח. אני בטוח שכל מה שנצטרך לעשות, נעשה. חדר ההלבשה של הקבוצה טוב ושמח. ראובן עטר בנה כאן משהו טוב ובמיוחד חדר ההלבשה שהוא ללא דופי".

על בני יהודה אמר תורג'מן: "בני יהודה קבוצה טובה, אבל גם לה יש את נקודות החולשה שלה. זה משחק חוץ לא קל אבל לא נתבטל בשום משחק. אני רוצה להפוך את אשדוד לקבוצה קשה שיהיה קשה מאוד לנצח אותה".

עוד בנושא
יוסי בניון מתוסכל ממעמדו: "הוא מעדיף לא להיות בסגל אם לא יפתח"
ג'ורדי קרויף ממשיך לספוג אש: "זה מה שהוא מוציא מסגל של 100 מיליון?"
תחושות מעורבות בהפועל באר שבע, אוגו ואלחמיד בספק גדול ליום שני

טום בן זקן שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
"ניראה יותר טוב". טום בן זקן/לירון מולדובן

על סיום הקמפיין בנבחרת ישראל אמר תורג'מן: "למדנו המון תוך כדי תנועה בנבחרת. מבחינת האווירה והאנשים בנבחרת היה טוב אבל התוצאות לא היו מספיק טובות. הנבחרת היתה חוויה גדולה ואולי זה אף ימשך. עדיין לא ברור מה יהיה".

הקפטן טום בן זקן הוסיף: "כולנו עם אנרגיות מחודשות ורוצים להביא ניצחון ראשון העונה. בעונה שעברה היתה לנו הגנה יציבה שרצה עם אותו הרכב בהגנה. השוער של העונה שעברה פצוע. אני משוכנע שכאשר נרוץ תקופה יחד באותו הרכב, אז ניראה הרבה יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully