וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "ניימאר סיפר לנו שהוא עוזב את ברצלונה בחתונה של מסי"

אגדת המועדון התראיין לרשת BBC וסיפר שהברזילאי החליט על עתידו כחודש לפני המעבר המתוקשר לפריס סן ז'רמן: "הוא אמר שהוא לא שמח, שהוא רוצה שינוי. מוכרחים לכבד את החלטתו"

רויטרס

בווידאו: תקציר משחקה של ברצלונה נגד אתלטיקו מדריד

אין ספק שהעברתו של ניימאר מברצלונה לפריס סן ז'רמן תמורת 222 מיליון יורו הייתה ההעברה הגדולה של הקיץ ושל השנים האחרונות. אחת השאלות שמסקרנות אוהדי כדורגל ברחבי העולם היא כיצד הגיבו אוהדי ברצלונה כששמעו שניימאר עוזב, וכיצד זה נודע להם? אגדת המועדון, צ'אבי, שפך על כך אור כשהתראיין לרשת BBC וסיפר שניימאר הודיע זאת לכולם דווקא בחתונתו של חברו לקבוצה, ליאונל מסי.

"הוא (ניימאר) סיפר לנו את זה בחתונה של מסי. הוא אמר שהוא רוצה שינוי, לשנות מועדון", אמר קשר נבחרת ספרד לשעבר, שהוסיף: "אמרתי לו 'למה'? והוא אמר לי שהוא לא באמת שמח בברצלונה ושהוא רוצה חוויה אחרת באירופה. בסופו של דבר הוא עשה את זה, זו הייתה החלטה שלו לחלוטין. אנחנו מוכרחים לכבד אותה. אני גם חושב שהשילוב של ניימאר ומבאפה הופך את פריס סן ז'רמן למועמדת רצינית לזכייה בליגת האלופת" סיכם צ'אבי.

אם דבריו של הספרדי נכונים, ניתן להסיק מכך שניימאר החליט לעזוב את ברצלונה כחודש לפני שעבר לפריס. שמועה נוספת טוענת שדני אלבס, שפגש בניימאר באותה החתונה והיה בדרך למנצ'סטר סיטי, שינה את דעתו והחליט להצטרף לניימאר בפריס לאחר שהשניים שוחחו בפרטיות על הנושא באותו הערב בדיוק.

עוד בנושא:

דיווח: נציגי ברצלונה "ריגלו" אחרי הארי קיין וכריסטיאן אריקסן
מסי הגיע ל-100 שערים באירופה: "תנו לו את כל הפרסים בעולם"
הרבה יותר ממסי: ברצלונה חוגגת שבע מוליכות בענפים השונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully