וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בפרלמנט הרוסי נגד ספרטק: "זו קבוצה רוסית או נבחרת אפריקה?"

הלאומן ולדימיר ז'ירינובסקי זעם על כך שאת התפקיד המרכזי בניצחון של אלופת רוסיה על סביליה בליגת האלופות מילאו שחקנים זרים: "אין טעם לאהוד קבוצה כזו. רק שער אחד כבש שחקן משלנו"

לואיז אדריאנו שחקן ספרטק מוסקבה חוגג עם מאמנו מאסימו קאררה. רויטרס
והוא בכלל ברזילאי. לואיז אדריאנו אחרי השער שכבש/רויטרס

הפוליטיקאי הרוסי ולדימיר ז'ירינובסקי הידוע בדעותיו הלאומניות יצא במתקפה גזענית נגד אלופת רוסיה בכדורגל ספרטק מוסקבה. קצפו של ז'ירינובסקי יצא דווקא לאחר שצפה השבוע בניצחון 1:5 של האדומים מול סביליה בשלב הבתים של ליגת האלופות. הפוליטיקאי, העומד בראשות סיעה גדולה בפרלמנט במוסקבה, זעם על כך שארבעה מתוך חמשת השערים של ספרטק הובקעו על ידי שחקנים זרים.

"עכשיו היה המשחק הזה של ספרטק מול הספרדים", אמר ז'ירינובסקי בנימה מזלזלת והמשיך: "הם כבשו חמישה שערים, אחד הכובשים משלנו וארבעה אפריקאים. אז אני שואל האם זו ספרטק מוסקבה או נבחרת אפריקה? מה הטעם לאהוד קבוצה כזו?" אגב, את השערים במשחק לזכות אלופת רוסיה במשחק כבשו דניס גלושקוב (רוסי), קווינסי פרומס (הולנדי) שהתכבד בצמד, לואיז אדריאנו (ברזילאי) ולורנצו מלגרחו (פרגוואי).

עוד בנושא
טירוף ברוסיה: "תעזבו את העיר בזמן המונדיאל ואל תכו אף אורח"
ליגת אלופות: ספרטק מוסקבה הביסה את סביליה 1:5
ולדימיר פוטין נגד זניט: לא ייתכן שיעלו עם שמונה זרים"

מנהיג הימין הקיצוני ברוסיה ולדימיר ז'ירינובסקי. Alexander Zemlianichenko, AP
ביקורת גזענית. ז'ירינובסקי/AP, Alexander Zemlianichenko

יש לציין כי ז'ירינובסקי הוא לא הפוליטיקאי היחיד ברוסיה שלא מרוצה מריבו השחקנים הזרים בכדורגל הרוסי. לאחרונה מתח נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ביקורת על זניט סנט פטרסבורג על כך ששיתפה שחקנים זרים רבים בליגה האירופית. נשיא זניט סרגיי פורסנקו אחר לאחר הדברים של פוטין כי הוא רואה בהם "ביקורת בונה", אך לא הבטיח לשנות את מדיניות המועדון בנוגע לשיתוף שחקנים זרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully