וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף ברוסיה: "תעזבו את העיר בזמן המונדיאל ואל תכו אף אורח"

ראש עיריית קלינינגרד, אחת הערים שיארחו את הטורניר, ביקש מהתושבים: "אם אתם דוברים את השפה האנגלית תפגינו הכנסת אורחים". ברשתות החברתיות ברוסיה נמתחה עליו ביקורת קשה

AP

ברוסיה נמשכות ההכנות לקראת המונדיאל שיתקיים במדינה בקיץ הקרוב ולעיתים נראה שהרצון שהאירוע יעבור בשלום גורר את המארגנים למחוזות ביזאריים. ראש עיריית קלינינגרד, אחת מ-14 הערים שאמורות לארח את המשחקים, פרסם פנייה רשמית לתושבי עירו בה קרא להם לעזוב את העיר בתקופת המשחקים כדי לפנות מקום לאוהדים. עוד קרא ראש העירייה לתושבים שמתכוונים בכל זאת להישאר בעיר בתקופת המונדיאל שלא להכות בשום אופן את הזרים שצפויים להגיע לקלינינגרד.

בפנייה כתב ראש העירייה אלכסנדר ירושצ'וק: "אחד מארבעת המשחקים שיתקיימו בעיר יהיה משחק בין שתי נבחרות מהטופ האירופי וצפויה להגיע אלינו בין 70 ל-100 אלף תיירים. חלקם לא יוכלו להיכנס לאצטדיון אבל בכל זאת יגיעו לעיר ויסתובבו ברחובות או יישבו בפאבים (האצטדיון שהוקם בעיר לקראת המשחקים מכיל 35 אלף מקומות). קלינינגרד תהיה מוצפת והיכולת לנוע בכבישים תהיה מוגבלת ביותר. לכן אני קורא לתושבים לצאת בתקופה זו להתרענן בטבע ולבלות זמן מחוץ לעיר".

למי שבכל זאת מתכוון להישאר בעיר הציע ירושצ'וק: "להיות ממושמעים ולא להכות אף אורח. אם אתם דוברים את השפה האנגלית תפגינו הכנסת אורחים, תסבירו להם על העיר ותפגינו הכנסת אורחים". יש לציין כי ברשתות החברתיות ברוסיה נמתחה ביקורת קשה על ראש העירייה כשהמגיבים ציינו כי מדובר בדברים חסרי היגיון שלא תהיה להם אחיזה במציאות.

עוד בנושא

פלייאוף המונדיאל באירופה: איטליה מול שבדיה, קרואטיה נגד יוון
מונדיאל 2018: 23 נבחרות כבר העפילו לרוסיה, מי יצטרפו אליהן?
הכי טובה, הכי גרועות, מלך השערים ועוד: סיכום שלב הבתים באירופה

אוהדי נבחרת רוסיה. רויטרס
המונדיאל יעבור ללא תקלות? אוהדי רוסיה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully