וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשת חיזוק לסגל: הפועל רעננה פתחה במגעים עם תומר סוויסה

19.10.2017 / 14:38

עוד לפני שמינתה מאמן, הקבוצה מהשרון רוצה לחזק את מצבת השחקנים ופנתה לחלוץ ששיחק אשתקד בהפועל אשקלון. המנכ"ל: "המשחק מול עכו יכול לקבוע לנו את המשך העונה, מתייחסים בכובד ראש"

שחקן הפועל חיפה תומר סוויסה. אדריאן הרבשטיין
יגיע לשרון? תומר סוויסה/אדריאן הרבשטיין

בהפועל רעננה עדיין לא מינו מאמן קבוע אך בקבוצה כבר חושבים על חיזוק במצבת השחקנים, כאשר בימים האחרונים פתחו במגעים עם החלוץ תומר סוויסה. החלוץ, ששיחק בעונה שעברה בהפועל אשקלון, לא נמצא תחת חוזה ויכול לחתום בקבוצה מיידית. סוויסה נחשב לאחד השחקנים הוותיקים בליגה כאשר בין היתר שיחק בהפועל באר שבע, הפועל חיפה, עירוני קרית שמונה, עירוני רמת השרון ואשקלון. ברעננה רוצים את סוויסה מאוד ומאמינים שביחד עם ג'ורדן פושה יוכל לשדרג משמעותית את החלק הקדמי של הקבוצה. השחקן עצמו עוד שוקל אופציות אחרות, ביניהן לא מעט הצעות מהליגה הלאומית.

בינתיים רעננה מתכוננת למשחק מול הפועל עכו בשבת, בו יעמוד על הקווים דני בונדר. מנכ"ל הפועל רעננה, גיל קופר, דיבר לקראת המשחק: "הקבוצה מתכוננת למשחק מאוד משמעותי בנקודת הזמן הנוכחית, אנחנו מבינים שהמשחק מול הפועל עכו יכול לקבוע לנו את המשך העונה ואנחנו מתייחסים אליו בכובד ראש ומאמינים שהקבוצה נמצאת בתחילתה של דרך חדשה. האימונים היו השבוע בקצב מאוד גבוה, אנחנו מרגישים פה אווירה של מוטיבציה, של אנרגיות חדשות ושל התחדשות ואנחנו מקווים שהשחקנים יוכלו להביא את זה למשחק כי בסופו של דבר שם אנחנו נמדדים. כרגע אנחנו צריכים להביא כמה שיותר נקודות וזה רק דרך המשחק הקרוב. הקבוצה עברה מספר טלטלות מתחילת העונה - אנחנו מקווים שדרך ניצחון נוכל לייצב את הקבוצה כי זה הדבר הכי חשוב כרגע."

עוד בנושא

בני בן זקן: "בניון עבר כל כך הרבה, לא יתפתה להתעסק במסביב"
27 אלף הבטיחו את מקומם בחיפה: "יהיה טירוף, חשוב שיהיו איתנו"
ניר קלינגר: "לא מכובד שמאמנים עושים לעצמם קמפיין לנבחרת"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully