וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאחיה: "התקשורת והאוהדים בישראל לא מכירים את המילה 'סבלנות'"

מאמן מכבי תל אביב התראיין לתקשורת בוויטוריה לקראת המפגש מול באסקוניה (21:00, ספורט 5) וסיפר: "ההנהלה מכירה את המנטליות שלי, מקווה שיהיו סבלניים איתי". על דונצ'יץ': "הוא היורש של פטרוביץ'"

one

נבן ספאחיה מכיר מקרוב את באסקוניה, יריבתה של מכבי תל אביב הערב (חמישי, 21:00, ספורט 5). המאמן בן ה-54 הצעיד את באסקוניה, שבזמנו עוד נקראה טאו ויטוריה, לאליפות היסטורית בליגה הספרדית בשנת 2008, ולמרות שפוטר במפתיע בסיומה של אותה עונה, נראה שיש לו זכרונות טובים למדי, אם לשפוט על פי הראיון שהעניק אמש לתחנת הרדיו המקומית "רדיו ויטוריה".

"אני מסתובב כבר הרבה שנים באירופה, אימנתי בכל מיני מקומות, ומבחינתי באסקוניה, מבחינת ארגון, היא אחד משלושת המועדונים הגדולים באירופה", אמר. "בזמנו, מוניתי למאמן ויטוריה אחרי שאימנתי את מכבי תל אביב ולמדתי המון. זה לא השתנה מאז".

עוד בנושא:

ספאחיה: "אף אחד לא ציפה שנחזיר את האוהדים כל כך מהר"
ג'קסון: "בפנר לא ידעתי איך משחקים באירופה, היום אני בוגר יותר"
אקוניס: "מה שספאחיה עשה זה בושה, מעולם לא ראיתי מאמן נוהג כך"

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
זכרונות נעימים מוויטוריה. ספאחיה/ברני ארדוב
על לוקה דונצ'יץ': "כבר אמרו על הרבה שחקנים בעבר שהם יהיו פטרוביץ' הבא, אבל מבחינתי הוא היחיד שבאמת יכול להיות דראז'ן החדש"

על החזרה מארצות הברית למכבי תל אביב: "בארצות הברית הייתה חוויה נהדרת, חוויה מעולם אחר, אבל עכשיו אני במכבי תל אביב כי זה מועדון גדול מאוד, שהחשיבות שלו היא מעבר לכדורסל. ההישגים שמכבי תל אביב הגיעה אליהם בשלוש השנים האחרונות קצת מדאיגים, כך שזה אתגר גדול".

על הבחירה במכבי תל אביב, והבחירה של ראשי המועדון בו: "הם מכירים את המנטליות שלי ואני מכיר את שלהם. החלפנו כמעט את כל הסגל, 12 שחקנים, ואני די בטוח שזה משהו שלא נעשה אף פעם באף קבוצת יורוליג. זה תהליך ודרושה סבלנות, למרות שכאן המילה הזו לא ממש קיימת, במיוחד מצד התקשורת והאוהדים. אם להנהלה תהיה סבלנות, אני חושב שאפשר לעשות משהו יפה יחד".

על המשחק בבאמברג: "נראינו טוב שם, אבל זו רק ההתחלה של הקבוצה הזו וצריך לעבוד קשה כדי להתקדם ולהשתפר. יש לנו הרבה שחקנים צעירים בסגל, ואנחנו רוצים לשחק כדורסל מהיר, כי יש לנו הרבה כישרון ושחקנים שמסוגלים לרוץ. אני חושב שיש לנו הרבה סיבות להאמין בעצמנו".

על ההבדלים בין ה-NBA לכדורסל האירופי: "הכדורסל האירופי הוא בית ספר לכדורסל. למאמנים אירופים אין את התנאים כדי לעבוד כמו מאמנים בארצות הברית. הארגונים בכדורסל האירופי הרבה פחות יעילים וחזקים מבארצות הברית. באירופה יש גם כל מיני פוליטיקות שמונעות מהכדורסל להתקדם וגורמות לו לאבד אוהדים, כמו הסכסוך שיש עכשיו בין פיב"א ליול"ב. אם ראשי הכדורסל האירופי יהיו מאוחדים למען המטרה, כולם ירוויחו".

על לוקה דונצ'יץ': "כבר אמרו על הרבה שחקנים בעבר שהם יהיו פטרוביץ' הבא, אבל מבחינתי דונצ'יץ' הוא היחיד שבאמת יכול להיות דראז'ן החדש. הוא מסוגל להגיע אפילו יותר רחוק ממנו. אני באופן אישי מעולם לא ראיתי כישרון כזה באירופה. אני מתפלל שהוא לא יפצע יותר מדי ושתהיה לו קריירה מרשימה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
לוקה דונצ'יץ' שחקן ריאל מדריד מול בריאנט דאנסטון שחקן אנאדולו אפס. GettyImages
פטרוביץ' הבא? דונצ'יץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully