וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייר ג'קסון: "בפנרבחצ'ה לא ידעתי איך משחקים באירופה, היום אני בוגר יותר"

הגארד שמסתמן ככוכב של מכבי תל אביב העניק ראיון לאתר היורוליג ודיבר גם על התקופה הלא מוצלחת שלו בקבוצה הטורקית ב-2014. על מכבי תל אביב: "מחמיא לי שהם בחרו בי לנהל את ההצגה"

one

פייר ג'קסון שהוכתר ל-MVP במחזור הראשון של היורוליג אחרי ההצגה שלו מול באמברג (27 נקודות ב-5 מ-5 לשלוש ו-9 אסיסטים) העניק ראיון לאתר הרשמי של היורוליג. ג'קסון התייחס לרשמיו מהמשחק מול הקבוצה הגרמנית ואמר: "אני אזכור בעיקר את האווירה. כקבוצה עדיין לא יצא לנו לשחק באווירה כזו. האוהדים שלהם היו רועשים ובאמברג היא קבוצה טובה".

על היכולת שלו ברבע האחרון בו קלע 14 נקודות ומסר 4 אסיסטים אמר ג'קסון: "אני לא בטוח מה גרם להתפרצות שלי. היינו זקוקים לסלים ושמתי את עצמי בפרונט. החברים שלי עזרו לי להגיע למצבי קליעה. מגיע קרדיט גדול להנהלה על גיוס השחקנים. נוריס (קול) הוא אלוף NBA לשנינו יש ניסיון ושנינו יכולים להוביל כדור. יש בפנינו עונה ארוכה אז נראה מה יהיה".

ג'קסון סיפר על הנסיבות שהביאו אותו למכבי תל אביב. לדבריו: "לי ולמאמן ספאחיה היו כמה חברים משותפים והם גיששו. הוא הגיע ללאס וגאס (שם ג'קסון מתגורר) והשאר היסטוריה. מכבי רוצים לחזור למסלול הניצחונות וזו מחמאה שבחרו בי לנהל את ההצגה".

לדברי ג'קסון נוצר חיבור טוב בינו לבין הסנטר אלכס טיוס: "טיוס עושה חסימות נהדרות ויוצר מצבי זריקה גם לי וגם לו. אני יודע שהוא אוהב את הכדור למעלה ואני מספק לו אותו לשם".

עוד בנושא
הפועל גלבוע/גליל: דיאנג'לו הריסון ייעדר כחודש מפעילות
רביעי בליגת העל: מכבי חיפה פותחת עונה בחוץ מול מכבי אשדוד
רביעי ביורופקאפ: הרצליה פותחת את שלב הבתים בהונגריה

שחקן מכבי תל אביב פייר ג'קסון עם מאמן הקבוצה נבן ספאחיה. ברני ארדוב
נפגשו בווגאס והשאר היסטוריה. ג'קסון וספאחיה/ברני ארדוב

ג'קסון דיבר גם על התקופה הקצרה והלא מוצלחת בפנרבח'צה הטורקית ב-2014. לדבריו: "אז לא ידעתי את סגנון המשחק האירופי. זה היה לפני שלוש שנים והיום אני בוגר יותר. לאחר מכן הייתה לי גם חוויה טובה בקרואטיה".

על ההסתגלות לתל אביב אמר הגארד: "זה מאוד דומה לבית. מזג האוויר נחמד וכולם מאוד חברותיים. שני הילדים שלי יגיעו לתל אביב ותהיה להם הזדמנות לחיות שנה בישראל. אני חושב שזה נהדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully