וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: דיאנג'לו הריסון ייעדר כחודש מפעילות

17.10.2017 / 16:56

הגארד האמריקאי (24, 1.93), שנפצע ברבע הראשון בהפסד לעירוני נס ציונה, סובל מקרע בשריר הירך האחורי. במועדון יחליטו האם לצרף זר במקומו לתקופה זו או להמשיך עם שלושה זרים בלבד

שחקן גלבוע/גליל דיאנג'לו הריסון יורד פצוע. מגד גוזני
בגלבוע יצטרכו לקבל החלטה לגביו. דיאנג'לו הריסון/מגד גוזני

גלבוע/גליל גילתה היום (שלישי) כי הגארד האמריקאי דיאנג'לו הריסון, שנפצע במהלך הרבע הראשון בהפסד אמש לעירוני נס ציונה, סובל מקרע בשריר הירך האחורי והוא ייעדר כחודש מפעילות. הריסון נפל על הפרקט לאחר פחות מארבע דקות של משחק וסבל מכאבים עזים. לאחר טיפול על הספסל ניסה להתחמם בצד ולשוב לשחק, אך הבין מהר מאוד כי את המשחק בנס ציונה הוא סיים. החשש הראשוני של גלבוע היה כי מדובר בפציעה קשה יותר, אך כבר סמוך לסיום המשחק העריכו במועדון כי מדובר בפציעה בשריר הירך האחורי.

הגארד (24, 1.93) שהגיע לגן נר אחרי שנתיים בליגה הראשונה בטורקיה, היה אחד השחקנים המובילים של אריאל בית הלחמי בהכנה לעונה, וגם בגביע ווינר במחזור הפתיחה קלע הריסון 17 נקודות והוסיף 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים בניצחון על מכבי אשדוד לאחר הארכה.

כעת בקבוצה מגן נר יצטרכו לקבל החלטה האם לצרף שחקן במקומו של הריסון לחודש או להישאר עם שלושה זרים בלבד - ג'ייקובן בראון, זאק לידיי וטיילר סטון. לגלבוע מחכים לא פחות משלושה משחקים בשבוע הבא - ביום שבת הקרוב תארח הקבוצה של אריאל בית הלחמי את מכבי תל אביב המרשימה במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל, ביום רביעי לאחר מכן תצא למשחק חוץ נגד מכבי רעננה מהליגה הלאומית במסגרת סיבוב א' של גביע המדינה, והיא תנעל את העומס הספציפי במשחק חוץ קשה נגד הפועל חולון בשבת לאחר מכן במסגרת המחזור הרביעי בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully