וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלורנטינו פרס: "לא מסוגל לדמיין את הליגה הספרדית ללא ברצלונה"

נשיא ריאל מדריד עם אמירות מפתיעות בעד ברצלונה ושחקניה:. דאגה מהבצורת של מרקו אסנסיו, וגם: רונאלדו הודח מהמקום הראשון בטבלת המפורסמים הכי מרוויחים באירופה והפספוס של ברצלונה

one

מאבק העצמאות של קטלוניה ממשיך להשפיע גם על הכדורגל הספרדי. האפשרות שברצלונה לא תשתתף יותר בליגה הספרדית מדירה שינה מעיניהם של ראשי הליגה, ובאופן מפתיע למדי, מרתיעה גם את האיש החזק ביריבה המושבעת ריאל מדריד.

"אני לא מסוגל לדמיין את ספרד ללא קטלוניה, ועוד יותר לא מסוגל לדמיין את הליגה הספרדית ללא ברצלונה", אמר פלורנטינו פרס בראיון נרחב ל"אס". "אני מאמין גם שהשחקנים הכי טובים במדינה צריכים לשחק בנבחרת, וזה כולל גם את ג'רארד פיקה. יחד עם זאת, הנבחרת צריכה להיות מאוחדת והאווירה בה צריכה להיות חיובית".

כמו כן, התייחס פרס לפתיחת העונה הבינונית של הבלאנקוס והודה ש"אולי התרכזנו יותר מדי במשחקים לא חשובים. השקענו יותר מדי מאמץ במשחקי קדם העונה, ולכן באנו רגועים מדי למשחקים החשובים באמת".

עוד בנושא:

דיווח: נציגי ברצלונה "ריגלו" אחרי הארי קיין וכריסטיאן אריקסן
ריאל מודאגת? מרסלו נחשד בהעלמות מס בסכום של חצי מיליון יורו

פלורנטינו פרס נשיא ריאל מדריד עם זינדין זידאן. GettyImages
"הוא שינה את ריאל לנצח". פרס עם זידאן/GettyImages

על זינדין זידאן: "הוא שינה את ריאל מדריד לנצח. קורה בכדורגל שממנים מאמן וזה לא עובד, אבל מרגע שזידאן הפך למאמן פה, הכל עובד פשוט פנטסטי".

על רונאלדו ופרשיית המס בה הסתבך: "הוא רגוע ולא נלחץ מהתקופה הפחות טובה שלו, כי הוא פשוט מקצוען. המצפון שלו נקי כי הוא יודע שאין לו דבר להסתיר. כל כולו מרוכז בזכייה בכדור הזהב".

כריסטיאנו רונאלדו הודח מהמקום הראשון בטבלת המפורסמים הכי מרוויחים באירופה, כאשר מי שעקפה אותו היא לא אחת מהסופרת ג'יי קיי רולינג, מחברת סדרת ספרי הארי פוטר. רונאלדו הרוויח עד כה ב-2017 93 מיליון דולר, בעוד רולינג גרפה השנה 95 מיליון. הספורטאי הבא ברשימה, הכוללת גם זמרים כמו אדל ואלטון ג'ון, הוא רוג'ר פדרר (מקום חמישי). ברשימה העולמית, רונאלדו מדורג במקום החמישי, בעוד ליאונל מסי במקום ה-15 (הכנסה של 80 מיליון דולר).

עוד בריאל מדריד: דאגה מהירידה החדה בכושרו של מרקו אסנסיו. ילד הפלא שפרח בפתיחת העונה לא כבש שער בכל המסגרות כבר במשך חודשיים, ובהתאם לכך גם מספר הדקות שלו קוזז. "אסנסיו יחזור לעצמו מתישהו, אבל כרגע הוא תקוע. במשחק הקרוב מול אייבר הוא יקבל הזדמנות לחזור להיות השחקן המיוחד שהיה לפני המשבר", צוין ב"מארקה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן. AP
ברצלונה מתחרטת? אמבפה/AP

עוד בספרד: הסוכן הוותיק ז'וספ מריה מינגלה, שייצג בעבר כוכבי על כמו מראדונה וסטויצ'קוב ואף נחשב לאיש שגילה את ליאונל מסי לראשונה, התראיין בספרד וחשף עובדה מפתיעה: קיליאן אמבפה כבר היה סגור בברצלונה, אך היא התחרטה ברגע האחרון.

"ברצלונה הייתה יכולה לקבל אותו במחיר מציאה - 120 מיליון יורו, פלוס 30 מיליון נוספים כבונוסים. הכל כבר היה חתום ונעול. כשאמבפה שמע שניימאר עוזב את ברצלונה הוא רצה לעבור רק לשם - לא לפריס ולא למדריד. אבל ברצלונה התמהמה, ואז היא החליטה שלהחתים את דמבלה עדיף לה. אני בטוח שהיא מתחרטת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully