וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: נציגי ברצלונה "ריגלו" אחרי הארי קיין וכריסטיאן אריקסן

ב"אל מונדו" טוענים שרוברט פרננדס המנהל הטכני של הקטלאנים נכח אתמול בברנבאו כדי לעקוב אחרי שני כוכבי טוטנהאם ששיחקו מול ריאל מדריד. ואלוורדה יכריע בינואר: קוטיניו או אריקסן

רויטרס

הנהלת ברצלונה ספגה הרבה מאוד ביקורות בקיץ האחרון על המכירה של ניימאר לפריס סן ז'רמן וכמובן על הכישלון היחסי ברכש של שחקנים והסכום הרב ששולם על פאוליניו (40) שהגיע מהליגה הסינית. אולם, נדמה שקברניטי המועדון עובדים במרץ כדי לספק את אוהדי הקבוצה עם פתיחת חלון ההעברות של ינואר.

הארי קיין שחקן טוטנהאם. GettyImages
ברצלונה עוקבת מקרוב. הארי קיין/GettyImages

ב"אל מונדו" הקטלאני מדווחים היום שרוברט פרננדס המנהל הספורטיבי של ברצלונה נכח במשחק אתמול בין ריאל מדריד לטוטנהאם כדי "לרגל" אחרי הארי קיין וכריסטיאן אריקסן, שני כוכביה של הקבוצה הלונדונית. כזכור, בקיין מתעניינת גם ריאל מדריד, כאשר קבוצתו דורשת עבורו לא פחות מ-225 מיליון יורו, יותר ממה ששילמה פריס עבור ניימאר. אולם, הקטלאנים מוכנים לפתוח את הכיס עבור השחקן שהבקיע 43 שערים ב-38 משחקים ב-2017.

לגבי אריקסן, הקטלאנים עוקבים אחרי השחקן עוד מהתקופה שהוא שיחק באייאקס, אך נכון לעכשיו סדר העדיפויות של בארסה לא השתנה. האופציה הראשונה היא עדיין פיליפה קוטיניו, כשההחלטה הסופית תהיה בידיו של ארנסטו ואלוורדה. שני שחקנים נוספים אחריהם עקבו ראשי ברצלונה בגרמניה הם מקס מאייר חלוצה המוכשר של שאלקה (22), יוליאן בראנדט קשרה של באייר לברקוזן וטימו ורנר חלוץ לייפציג ונבחרת גרמניה, אך אף אחד מהם לא נמצא בראש רשימת הרכש של הקבוצה. אבל זה לא הכול. פרנססק אגייאר כתב ה"אל מונדו" מדווח שבחוליית ההגנה המטרה מספר 1 של ברצלונה היא רכישתו של מתיאס דה ליחט, בלמה הצעיר של אייאקס ונבחרת הולנד. דה ליחט פתח ושיחק 90 דקות בכל שמונת המשחקים של ההולנדים בליגה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully