וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה במכבי פתח תקוה: יובל שבתאי חזר, סיבוק ערך אימון ריצה

18.10.2017 / 20:35

הקשר עשוי להיכלל בסגל כבר למשחק הקרוב, הבלם הצ'כי ופסר ערכו אימון חלקי והתאוששו. עוסמאן ויירה החליט לוותר על המשך המבחנים וחזר למולדתו: "לא רציני. לא באמת רצינו אותו"

יובל שבתאי שחקן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
החלים במהרה. יובל שבתאי/קובי אליהו

הפתעה במכבי פתח תקוה: הקשר יובל שבתאי שסבל ממתיחה ברצועה חזר היום (רביעי) לאימוני הקבוצה, וזאת בניגוד מוחלט להערכה הרפואית לפיה ייעדר מספר שבועות. היום ערך השחקן אימון כמעט מלא, כך שייתכן שייכלל בסגל כבר למשחק הקרוב מול הפועל אשקלון. "חשבנו שזה ייקח עוד חודש, אבל יובל הפתיע", אמרו בקבוצה. הפתעה נוספת הגיעה מכיוונו של תומאש סיבוק (קרע בשריר הירך האחורי), שהיום ערך אימון ריצה יחד עם נאור פסר. השניים אמורים להיכלל בסגל רק במחזור הבא, אבל גם במקרה של הצ'כי מדובר בחזרה מוקדמת מאוד ביחס להערכה הראשונית שנבעה מהקרע ממנו הוא סובל. "חשבנו שייעדר עוד שלושה שבועות, אבל הוא הפתיע וכנראה שבמחזור הבא יהיה איתנו", אמרו במועדון.

הבלם הנבחן עומסאן ויירה החליט לא להמתין זמן נוסף וחזר למולדתו. במועדון רצו לבחון אותו עוד כמה ימים, ולהתרשם במשחק אימון, אבל השחקן החליט לחזור על דעת עצמו. "זה לא רציני. אי אפשר להחתים שחקן כך", אמרו במועדון. "מצד שני לא באמת רצינו אותו". עומר דנינו עדיין לא מתאמן. מנור סולומון שוהה עם הנבחרת הצעירה ולכן נעדר מהאימון. במועדון מצפים לשיפור גם מסוטיריס ניניס, שעד כה מאכזב באימונים ולכן לא שותף במשחק האחרון.

האימון החל באיחור של כעשרים דקות, זאת בעקבות דליקה שפרצה בבניין מגורים באזור. הדבר לא סיכן את שלום השחקנים, אך במועדון המתינו שהעשן יתפזר.

עוד בנושא

אופיר דוידזאדה יחזור כנראה להרכב מכבי ת"א, גם ניק בלקמן צפוי לפתוח
ברק בכר לא תרגל הרכב הפועל ב"ש, שחקן: "אנחנו חייבים לעצמנו משחק טוב"
לראשונה מאז הפציעה: עדן בן בסט תורגל בהרכב הפועל חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully