וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר דוידזאדה יחזור כנראה להרכב, גם ניק בלקמן צפוי לפתוח

18.10.2017 / 20:04

מגן מכבי תל אביב החלים ממחלה ויפתח מול אסטנה (חמישי, 18:00, ספורט1), גם סושיץ' עשוי לפתוח. דיווח בהולנד: קרויף מועמד להחליף את אוברמארס באייאקס. המאמן: "נצטרך להתרגל לדשא הסינטטי"

מחזור 3הסתיים19/10/2017
אסטנה
  • טומאסי (33, פנדל)
  • טומאסי (42)
  • קאבאנגה (47)
  • קאבאנגה (52)
0:4
    מכבי תל אביב
    צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

    מכבי תל אביב קיימה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים בקזחסטן, לקראת משחקה מול האלופה המקומית אסטנה בליגה האירופית. הצהובים עדיין מחפשים את ניצחונם הראשון העונה במפעל, אחרי שהפסידו בחות לסלביה פראג וסחטו תיקו מאופס מוויאריאל בבית. גם אסטנה מגיעה להתמודדות עם נקודה אחת, בזכות תיקו ביתי מול הצ'כים, ובכלל מחזיקה במאזן ביתי מצוין - לא הפסידה ב-16 משחקי הבית האחרונים שלה באירופה.

    מי שעשוי לחזור להרכב לאחר היעדרות בשל מחלה הוא אופיר דוידזאדה, שיחזור ל-11 של קרויף על חשבון אבי ריקן. ניק בלקמן צפוי לפתוח בחוליית ההתקפה לצד עומר אצילי ו-וידאר קיארטנסון, וטינוסושיץ' עשוי לקבל גם הוא את חולצת ההרכב ולפתוח בקישור.

    בהולנד טוענים שאייאקס מחפשת אחר מחליף מארק אוברמארס, שעשוי לעבור לארסנל, ואחד השמות שעלו על הפרק הוא ג'ורדי קרויף, שנחשב כרגע כמועמד המוביל לתפקיד.

    עוד בנושא

    קרויף לשחקני מכבי תל אביב: "לא רציני לחשוב על באר שבע עכשיו"
    אופיר דוידזאדה: "אם נגיע כמו שצריך אני לא חושב שתהיה בעיה לנצח"
    מכבי תל אביב: ארון שוינפלד שוב חש כאבים ולא ישחק באסטנה

    מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. מכבי תל אביב, אתר רשמי
    "חייב לכבד אותם". ג'ורדי קרויף/אתר רשמי, מכבי תל אביב

    "אנחנו יודעים שמדובר במשחק קשה", אמר קרויף במסיבת העיתונאים, "מדובר בקבוצה עם תוצאות טובות במשחקי בית. גם העובדה שנשחק על מגרש סינטטי זה משהו שנצטרך להתרגל אליו. אנחנו נצטרך לעשות את המקסימום ולהשיג תוצאה טובה".

    קרויף נשאל לגבי ההבדלים בין אסטנה לקאיראט, מולה שיחקו הצהובים במוקדמות בעונה שעברה. "אסטנה זכתה באליפות בעונה שעברה אז אני מניח שהם חזקים יותר מקאיראט. המשחק נגד קאיראט היה לא פשוט, בייחוד לאור העובדה ששיחקנו בתחילת העונה כשעדיין לא היינו בכושר. מדובר ביריב אחר על מגרש סינטטי ועם היסטוריה מכובדת במפעלים האירופיים ואנחנו חייבים לכבד את זה".

    "הגיוני לחשוב שויאריאל היא הפייבוריטית בבית", ניתח ההולנדי את תמונת סיכויי ההעפלה, "לכל שלוש הקבוצות האחרות, שהן די שוות ביכולת שלהן, מטרה זהה".

    על המאמן של אסטנה הבולגרי סטנימיר סטוילוב, שאימן את אנורתוזיס פמגוסטה כשג'ורדי קרויף עבד בקפריסין, אמר: "אנחנו מכירים אחד את השני. נפגשנו לפני כמה שנים בקפריסין ומאז עקבנו אחד אחרי השני במשך השנים האלה. אני תמיד אאחל לו בהצלחה אבל אחרי מחר. אני מעריך מאוד את העבודה שלו".

    שרן ייני: "אנחנו יודעים שמדובר במשחק קשה נגד יריבה ביתית טובה מאוד ואנחנו מכבדים אותם מאוד אבל נבוא כדי להילחם. אנחנו יודעים שמדובר בקבוצה פיזית, אגרסיבית, גבוהה וכמובן שנצטרך להתרגל גם לדשא הסינטטי ככה שאלו דברים שנותנים להם יתרונות. דיברתי עם פיליפנקה על המגן וקשר שמשחקים איתו בנבחרת בלארוס. אני לא אגלה מה אמר אבל אוכל לומר שהוא שיבח אותם והחמיא להם על היכולת שלהם".

    מאמן אסטנה סטנימיר סטוילוב. רויטרס
    נותן כבוד לצהובים. סטנימיר סטוילוב/רויטרס

    סטוילוב בעצמו אמר לקראת המשחק: "אסטנה לא יכולה להרגיש את עצמה פייבוריטית במשחקים מול קבוצות באירופה. אסור לחשוב על עצמנו דברים יותר מדי טובים. אם אנחנו משחקים באירופה במשך שלוש עונות זה לא אומר שאנחנו ברמה של ריאל מדריד. תראו מה אומרים סוכני ההימורים ותבינו מה יחסי הכוחות במשחק. אם אנחנו רוצים להיות פייבוריטים במשחק שכזה ההנהלה צריכה להשקיע יותר כסף".

    המגן דמיטרי שומקו הוסיף: "מכבי קבוצה טובה אבל אנחנו מסוגלים לנצח אותם. אם אנחנו רוצים לעלות לשלב הבא צריך לנצח. הם בטח ינסו ללחוץ אותנו אבל אנחנו צריכים להיות מוכנים לכך".

    שחקן מכבי תל אביב שרן ייני. רויטרס
    ייני במסיבת העיתונאים/רויטרס
    מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. רויטרס
    קרויף באימון בקזחסטן/רויטרס
    שחקני מכבי תל אביב מתאמנים בקזחסטן. רויטרס
    שחקני מכבי תל אביב מתאמנים/רויטרס
    שחקני מכבי תל אביב מתאמנים בקזחסטן. רויטרס
    ישיגו ניצחון ראשון בליגה האירופית? שחקני מכבי תל אביב/רויטרס

    הרכבי הקבוצות

    שופט: סרגיי בויקו (אוקראינה)
    אצטדיון: אסטנה ארנה (קזחסטן)

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully