וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי לא שותף באימון גולדן סטייט, בספק למשחקי סוף השבוע

הישראלי שנפגע בהפסד ליוסטון סובל מפציעה בקרסול. דריימונד גרין יעבור MRI. בריאנט להייוורד: "תהיה עצוב, תכעס, תרגיש תסכול, תצרח, תבכה". בובי פורטיס הושעה משמונה משחקים

גורדון הייוורד, בוסטון סלטיקס, פצוע. AP
בריאנט מעודד. רגע הפציעה של הייוורד/AP

בארצות הברית עוסקים באופן טבעי רבות בפציעה המחרידה שספג הלילה (בין שלישי לרביעי) גורדון הייוורד, דקות ספורות לתוך המשחק הראשון של העונה ב-NBA ושל הבכורה שלו במדי בוסטון. מאז ששבר את הקרסול ופונה מהמשחק מול קליבלנד עוד ברבע הראשון, הפורוורד קיבל הודעות רבות של תמיכה, אך מי שהגדיל לעשות הוא קובי בריאנט - שחיבר מכתב מרגש באינסטגרם לכבוד הייוורד.

"תהיה עצוב, תכעס, תרגיש תסכול, תצרח, תבכה, תמרר בבכי", כתב כוכב העבר, שסבל מקרע בגיד האכילס ב-2013 ועבר תקופת החלמה ארוכה לפני ששב לשחק, וניסה להבהיר להייוורד כמה חשוב לתת לרגשות שלו לצאת ברגעים שכאלה.

עוד בנושא

קיירי אירווינג סיכם ערב טעון: "אחת הפציעות הקשות שראיתי בחיי"
99:102 לקאבס על בוסטון במשחק פתיחת העונה, פציעה מחרידה להייוורד
ד'אנטוני עקץ את דריימונד גרין: "הווריירס לא רציניים בהגנה"

דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס, חוגג. GettyImages
ייעדר ממספר משחקים? דריימונד גרין/GettyImages

"זה הזמן להמשיך הלאה ולהתמקד בלעשות כמה מה שאתה יכול כדי להתכונן לניתוח", המשיך בריאנט, "תשאל את כל השאלות ותהיה בטוח שאתה מבין באופן מלא את ההליך, כך יהיה לך סיכוי גבוה יותר לעבור אותו בהצלחה. זה מסע ארוך אבל אם תתמקד בציוני הדרך הקטנים שיגיעו בדרך, תמצא יופי במאבק שלך לעשות את הדברים הקטנים, שלקחתי כמובן מאליו לפני הפציעה. מאחל לך המון הצלחה במסע הזה, אח שלי".

בינתיים, משפחתו של הייוורד מוקירה תודה לתמיכה הרבה שהוא מקבל. "תודה לכולם על ההודעות, התפילות והאהבה", צייץ אביו, "אנחנו יודעים שגורדון יהיה בסדר ושלאלוהים יש תוכניות גדולות עבורו".

* עומרי כספי שהחליק על הפרקט במהלך משחק פתיחת העונה מול יוסטון סובל מפציעה בקרסול ולא שותף באימון גולדן סטייט הערב. עדיין לא ברור האם הישראלי יוכל לקחת חלק במשחקים מול ניו אורלינס בלילה שבין שישי לשבת, וממפיס בלילה שבין שבת לראשון.

* שחקן נוסף שנפצע הלילה (כם כי כמובן שבאופן פחות חמור) הוא דריימונד גרין, שנפגע בברכו במהלך חדירה לסל ברבע השלישי מול יוסטון. שחקן גולדן סטייט התעקש בסיום המשחק שהוא בסדר, אך כעת מדווחים בארצות הברית כי יעבוד בדיקת MRI, על מנת שהווריירס יוכלו לקבוע את חומרת הפציעה שלו.

* בובי פורטיס, שהיכה את חברו לשיקגו ניקולה מירוטיץ' באימון, הושעה על ידי הבולס לשמונה משחקים. מיטוריץ' אמור להיעדר 4-6 שבועות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully