וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול בהפועל בחולון: "הבאת זר במקום טראוויק לא תפתור הכל"

18.10.2017 / 9:56

אחרי התבוסה הגדולה נגד מונאקו בבית הסגולים ממשיכים לחפש פתרונות. הפורוורד צפוי לעזוב ברגע שיגיע מחליף, ככל הנראה לעמדות הפנים: "יצטרכו לעשות פה עוד שינויים". טיישון תומאס: "צריכים לבוא יותר מוכנים"

one

בווידאו: תקציר ההפסד של הפועל חולון להפועל אילת

הפועל חולון המשיכה אמש (שלישי) בפתיחת העונה הנוראית שלה כשהובסה בביתה 85:56 בידי מונאקו הצרפתית במחזור השני של ליגת האלופות של פיב"א. חולון פיגרה בהפרש דו ספרתי כבר ברבע הראשון של המשחק ורדפה אחרי היריבה הצרפתית ללא הצלחה, מה שגרם לתחושות קשות על הספסל החולוני. ההפסד אמש היה החמישי ברציפות של חולון מפתיחת העונה, והיא עדיין מחפשת את ניצחון הבכורה שלה.

"מונאקו קבוצה ממש טובה, הם הביאו הרבה מאוד אנרגיה שלא הייתה לנו, לא היינו מוכנים, זה המשיך למחצית השנייה", סיכם הסנטר טיישון תומאס את המשחק, "היו לנו שתי ריצות אבל זה לא היה מספיק בשביל קאמבק. אנחנו צריכים לבוא יותר מוכנים".

עוד בנושא:

ליגת האלופות של פיב"א: הפועל חולון הובסה 85:56 בבית על ידי מונאקו
בני הרצליה פותחת את שלב הבתים של היורוקאפ בהונגריה

שחקני הפועל חולון. ברני ארדוב
"חובה לנצח את הרצליה". שחקני הפועל חולון/ברני ארדוב

ג'בריל טראוויק האמריקאי שצפוי להיות משוחרר בקרוב, קיבל דקות משחק מהמאמן דן שמיר, אבל ברגע שחולון תצליח לשים את ידה על שחקן חיזוק במקומו, הוא אמור לעזוב את המועדון. בחולון ינסו לצרף שחקן פנים כדי לפתור את בעיית הריבאונד הקשה של הקבוצה, אך התמונה לגבי המועמדים תתבהר רק לאחר סגירת הסגלים לליגת הפיתוח של ה-NBA מחר. "יהיו שינויים בקבוצה", הבטיח אתמול דן שמיר ואחד מאנשי המועדון אמר אמש כי: "הבאת זר במקום טראוויק לא יפתור הכל, יצטרכו לעשות פה עוד שינויים, ונעשה עוד שינויים".

במועדון מאמינים כי בניגוד למשחק הליגה נגד הפועל אילת, אליו הגיעו עם מינימום של הכנה ואחרי מסע ארוך ממורסיה, הפעם יוכלו לעשות הכנה ראויה יותר למשחק נגד בני הרצליה ביום ראשון, שתזכה לפחות ימי הכנה מהם. בחולון מגדירים את המשחק נגד הרצליה כמשחק ש"חובה לנצח אותו", כשיום לאחר מכן יצאו הסגולים למשחק חוץ בליטא במסגרת ליגת האלופות של פיב"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully