וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה במכבי נתניה: "יכול להיות שאנחנו לא יודעים לשחק על תוצאה"

17.10.2017 / 7:10

בקבוצה לא מתכוונים לשנות את סגנון המשחק גם מול הגדולות, אחרי ה-4:1 בטדי מול בית"ר. הבלם טים הויבך שהציג יכולת חלשה זכה למילות עידוד משחקנים: "הוא כבר הוכיח שהוא בלם מצוין"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אכזבה גדולה שררה במכבי נתניה אחרי התבוסה אמש (שני) מול בית"ר ירושלים. תבוסה שלדעת כל הגורמים במועדון היתה תוצאה משקרת. הבלם טים הויבך שרשם את משחקו החלש ביותר מאז הגיע, זכה למלות עידוד משחקנים במועדון. "טים בלם מצוין שהוכיח זאת במשחקים האחרונים. היה לו משחק רע, אבל הוא הראשון שיודע את זה והוא יתאושש כי יש לו איכויות רבות", אמרו במועדון. המאמן סלובודאן דראפיץ' לקח על עצמו את העובדה שלא הוציא בזמן את המגן השמאלי קובי מור שסבל ממתיחה קלה ושמהאגף שלו באו שערי ההכרעה של בית"ר ירושלים. דראפיץ' הודה בסיום כי כנראה טעה שלא פעל מהר יותר מהספסל.

עוד בנושא:

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 1:4 את מכבי נתניה
בני בן זקן: "יש פה עוצמה. יש אנרגיה טובה סביב יוסי בניון"

דיא סבע שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
התפרקות בסיום. שחקני מכבי נתניה מודים לקהל/ברני ארדוב

למרות ההפסד שהזכיר מאוד את ההפסד למכבי תל אביב שם גם היתה מכבי נתניה טובה יותר בחלקים גדולים של המשחק, לא מתכוונים בקבוצה לחרוג מצורת המשחק והסגנון המיוחד גם מול הקבוצות הגדולות. "אנחנו נרצה להמשיך את המשחק הרגיל שלנו גם מול קבוצות להן יש שחקני הכרעה שיכולים לעשות לנו מה שעשו לנו מכבי תל אביב ובית"ר", אמר דראפיץ'.

"יכול להיות שאנחנו לא יודעים לשחק על תוצאה. אנחנו עדיין קבוצה צעירה שצריכה ללמוד מטעויות שהיא עושה. אנחנו לוקחים הימור ומשחקים אטרקטיבי גם מול הקבוצות הגדולות להן יש שחקני הכרעה מאוד טובים. אני חושב שהוכחנו שאנחנו שייכים לליגה של הקבוצות הגדולות ולא נרצה להפסיק ולנסות לשחק כך גם בעתיד". מי שהיה במוקד אתמול וגם בימים האחרונים היה דיא סבע שרשם בסופו של דבר משחק מאכזב. דראפיץ' ניסה לשמור על מלך השערים שלו ואמר: "דיא היה במשחק פחות טוב אבל אנחנו עדיין היינו טובים היום עם כל הרעש התקשורתי סביב הקבוצה וגם הוא היה בסדר למרות ההחמצות".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully