וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת כדורסל הנשים יוצאת לדרך, טקס הוקרה ייערך ללינוי אשרם

16.10.2017 / 9:59

מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים תערוך טקס הוקרה למתעמלת האומנותית שזכתה בארד באליפות העולם. הליגה חוזרת במתכונת של 10 קבוצות עם שלוש עולות חדשות. במחזור הפתיחה - רמת מול חולון

נעמה שפיר שחקנית מכבי אשדוד (מימין) עם שי דורון. לירון מולדובן
ינסו להגן על התואר. שחקניות מכבי אשדוד/לירון מולדובן

ליגת העל לכדורסל נשים תצא הערב (שני) לדרך במשחק חגיגי שייערך באולם זיסמן בו תארח מכבי רמת חן/בליך את אליצור חולון (18:00, שידור ישיר בספורט 5). לפני המשחק ייערך טקס מיוחד בו תכבד המנהלת והקבוצות המתמודדות את המתעלמת האומנותית לינוי אשרם שזכתה לפני כחודש וחצי במדליית ארד בקרב רב באליפות העולם, ובמדליית ארד בתרגיל הסרט. לא פחות מ-12 שחקניות צעירות חדשות יערכו העונה את הבכורה שלהן בליגת העל לנשים, כשבמנהלת מקווים שיתקדמו ויעזרו לקידום כדורסל הנשים.

ליגת העל בכדורסל נשים תחזור העונה למתכונת של עשר קבוצות, אחרי שאשתקד מספר קבוצות ויתרו על מקומן בליגת העל, והעונה התמונה השתנתה. אלופת המדינה, מכבי אשדוד, תפתח את העונה במשחק חוץ נגד בנות הרצליה. אשדוד צירפה מחדש את נעמי קולודני במקומה של נעמה שפיר, ואילו הרצליה, שתמשיך להתבסס על הכוכבת הוותיקה ליעד סואץ, התחזקה במספר שחקניות צעירות מבטיחות ביניהן קרן מוזס ומרים חנון.

עוד בנושא
לאומית: קונצרט של רוברט רוטברט סידר למכבי קרית גת ניצחון קל
תקרית בין נבן ספאחיה לבני הרצליה, מיקי גורקה: "הוא עצבן אותי"
ליגת העל: הפועל אילת ניצחה בחוץ 82:89 את הפועל חולון

לינוי אשרם. ראובן קסטרו
עושים לה כבוד. אשרם/ראובן קסטרו

שלוש עולות חדשות ומסקרנות הצטרפו לליגה העונה. הפועל רוני פתח תקוה, אותה יאמן גיל סלע, תפתח את העונה במשחק ביתי נגד הפועל ראשון לציון. העולה השנייה, אליצור נווה דוד רמלה, מאיימת להיות אחת הקבוצות המסקרנות בליגה כשהמאמן אלי רבי ידריך את שחקניות הנבחרת נעמה שפיר ונועה גנור. רמלה תפתח במשחק חוץ נגד מכבי רעננה של לירון שרף. בני יהודה היא העולה השלישית, עם עדני דגן על הקווים, והיא תפתח את העונה במשחק ביתי קשה נגד א.ס רמת השרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully