וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל אילת ניצחה בחוץ 82:89 את הפועל חולון

דן שמיר קיווה להשיג ניצחון בכורה העונה, אבל מייק רוסאריו פירק את החולונים עם שש שלשות ברבע האחרון. גם טרידוול (16 ו-12 ריבאונדים) ולויד (18 ו-5 אסיסטים) כיכבו והעניקו ניצחון בכורה לטפירו

one
שחקני הפועל אילת ניב ברקוביץ', אלאנדו טאקר. לירון מולדובן
ניצחון מרשים. שחקני הפועל אילת חוגגים/לירון מולדובן

הקבוצה של דן שמיר עדיין מחפשת ניצחון ראשון העונה במשחק רשמי: אחרי שהפסידה במחזור הפתיחה של הליגה (מול הפועל תל אביב) ושל ליגת האלופות של פיב"א (נגד מורסיה). הסגולים נחלו הערב (ראשון) עוד הפסד כואב, 89:82 בבית מול הפועל אילת של מאיר טפירו. אחרי שהציגה יכולת לא רעה בהפסדים הקודמים, חולוניה הציגה משחק הגנה נרפה ביותר עם 21 ריבאונדים לאורך כל המשחק (הכי נמוך מאז עונת 2007/8) וראתה את מייק רוסאריו תופר אותה ברבע הרביעי עם 6 מ-6 מחוץ לקשת (!). מדהים. רוסאריו קיבל הרבה מאוד עזרה מדימיטריס טרידוול (16 נקודות ו-12 ריבאונדים) וגם ג'ורדן לויד שקלע 18 והוסיף 5 אסיסטים.

בחולון רק שני שחקנים הגיעו לעבודה: טרל טו הולוואי וג'ו אלכסנדר שקלעו 21 נקודות כ"א, אבל עם הגנה כזו חולון תנצח מעט מאוד משחקים בליגה השנה, למרות שיש לה סגל מוכשר מאוד שציפו ממנו להיראות טוב בהרבה.

דן שמיר אמר בסיום: "אנחנו במקום לא טוב, לא שיחקנו טוב. יש בעיות וצריך לטפל בהן. האם אני מרגיש לחץ? כן, מרגיש שצריך לתקן מה שצריך לתקן. יש לנו משחקים קשים, קבוצות טובות, אנחנו נלך ונשתפר".

המאמן המנצח, מאיר טפירו: "ניצחון חשוב אבל יש עוד הרבה עבודה, זאת רק תחילת העונה. רוסאריו היה מצויין בחצי השני אבל זה היה מאמץ קבוצתי. אני מקווה שנלך ונשתפר וצריך לעשות עוד ניצחון בגביע ביום חמישי".

איש המשחק, מייק רוסאריו: "רוצה להודות לחברים שלי לקבוצה שנתנו לי את הביטחון, למזלי הזריקות הפנויות נכנסו".

תמיר בלאט שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
הפסד כואב. תמיר בלאט/ברני ארדוב

חולון פתחה בצורה מבולבלת מאוד את המשחק ואילת ניצלה את זה כדי לפתוח יתרון מבטיח של 11:18 בעיקר בזכות נקודות של דימיטריס טרידוול בצבע. חולון הצליחה לסיים את הרבע עם סטופים הגנתיים ושני סלים רצופים של יונתן מור קבעו: 15:18 לאילת בסוף הרבע. חולון פתחה טוב יותר את הרבע השני בעיקר בזכות טרל הולוואי המצוין, אבל האורחים שמרו על יתרון מזערי כשג'ורדן לויד ואייזק רוזפלד מנצלים צבע חדיר של חולוניה. ה-איש של אילת המשיך להיות ג'ורדן לויד שפגע בחולון עם שתי שלשות רצופות. הולוואי קלע מנגד אבל סל של רוזפלד חתם מחצית טובה של אילת שהובילה בהפסקה 38:41.

המשחק הצמוד נמשך ברבע השלישי כשאילת נהנתה ממשחק מעולה של דימיטריס טרידוול הגבוה החדש שלה ששלט בצבע וחגג כבר עם 16 נקודות עמוק בתוך הרבע. ג'ו אלכסנדר התעורר מנגד אבל שלשה של אלנדו טאקר קבעה 53:58 לאורחים כשנותרו שלוש דקות לסיום הרבע. חולון הלכה שוב ושוב על אלכסנדר כשחטיפה וסל של קורי וולדן מסיימים את הרבע בצורה הכי צמודה שיש עם 61:62 לאילת בסוף הרבע השלישי. הרבע הרביעי נפתח בצורה הכי גרועה שיכולה להיות מבחינתה של הפועל חולון, עם שתי שלשות של מייק רוסאריו, שהוסיף עוד אחת בהמשך והעלה את האורחים ליתרון מבטיח של 67:75. מייק רוסאריו כבר אמרנו? הגארד פשוט חיסל את חולון ברבע הזה עם שלשה רביעית (!) וקבע 71:79 לטילת כשנותרו ארבע דקות לסיום המשחק. שלומי הרוש קלע שלשה מטורפת לחולון והפיח תקווה אבל נחשו מה? נכון, מייק רוסאריו תפר שלשה חמישית ברבע הזה והבטיח את הניצחון עם 76:83 כשנותרו קצת יותר משתי דקות לסיום המשחק. רוסאריו סיים את הקונצרט שלו עם שלשה שישית (!!) ברבע הזה והוליך את אילת לניצחון מפתיע, 82:89.

קלעו לאילת: מייק רוסאריו 23 נקודות (6 מ-8 מהשלוש), ג'ורדן לויד 18 (5 אסיסטים), דימיטריוס טרדוול 16 (12 ריבאונדים), אייזק רוזפלט 11, אלאנדו טאקר 10, ניב ברקוביץ' 5, עמית שמחון 4, אפיק נסים 2.

קלעו לחולון: טרל הולוואי 21, ג'ו אלכסנדר 21 (9 מ-14 מהשדה), גיא פניני 10, קורי וולדן 8, טיישון תומאס 7, חנן קולמן 5, יונתן מור 4, תמיר בלאט 3, שלומי הרוש 3.

חולון פיגרה 40:21 בכדורים החוזרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully