וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאורו איקרדי: "אי אפשר לתאר את זה". מילאן בוטחת במונטלה

חלוץ אינטר התמוגג מהשלושער שלו ב-2:3 הגדול בדרבי: "שהמבקרים ידברו ואני אעשה את שלי". מונטלה "גאה בשחקנים ששיחקו עם הנשמה של מילאן", המנהל המקצועי: "לוקח זמן לבנות"

שחקני אינטר חוגגים עם מאורו איקרדי. רויטרס
"תחושה מיוחדת, לא יכול לתאר את זה בכלל". איקרדי חוגג עם החברים/רויטרס

"אי אפשר לתאר את זה בכלל", סיכם מאורו איקרדי את הדרבי הגדול של מילאנו, שבסיומו אינטר ניצחה אתמול (ראשון) את מילאן 2:3 במשחק נהדר, גדוש במצבים, עם סיומת דרמטית. איקרדי הוביל את אינטר לניצחון יוקרתי עם שלושער במשחק איכותי, וקבוצתו עם פתיחת עונה הטובה ביותר שלה מאז עונת 2002/03, עדיין ללא הפסד ורחוקה רק שתי נקודות מנאפולי המוליכה. ובמחזור הבא: אינטר פוגשת את נאפולי לעוד קרב גדולות.

"לקחת הביתה את כדור המשחק זו תחושה מיוחדת, אני לא יכול לתאר את זה בכלל", אמר איקרדי, שהעלה את מאזנו העונה לתשעה שערי ליגה והפך לשחקן הרביעי בתולדות אינטר שכובש שלושער בדרבי (הראשון מאז דייגו מיליטו שעשה זאת ב-2012 וצפה במשחק ביציע). "דיברתי לפני המשחק עם חבריי לקבוצה וידעתי שאני חייב להבקיע היום, כך שאני שומר על הכדור הזה צמוד צמוד", המשיך איקרדי, "אני נותן למבקרים לדבר, ואז עושה את מה שאני צריך על המגרש, עוזר לקבוצה וכובש שערים. אתה לא יכול להבקיע תמיד, זה ברור, אבל עכשיו אני שמח בשבילי, וכמובן שמעל לכל עבור הקבוצה והאוהדים".

אחרי שיובנטוס הפסידה בסוף השבוע, אינטר במקום השני בטבלה, ומעודדת מאוד. "זה מוקדם מדי לדבר על אליפות", יודע הארגנטינאי, "אנחנו עושים דברים נכון עוד ממחנה האימונים, ועכשיו אנחנו צריכים לחשוב על המשחק הבא מול יריבה איכותית כמו נאפולי. זה יהיה משחק מיוחד עבורי, לפגוש את המוליכה ואת הקבוצה שמשחקת את הכדורגל הכי טוב ביבשת".

עוד בנושא:

דרמת ענק בסן סירו: אינטר ניצחה 2:3 את מילאן בדרבי, שלושער למאורו איקרדי
המרעננת הרשמית: צפו בוולנסיה מביסה 3:6 את בטיס במשחק משוגע

מאורו איקרדי שחקן אינטר חוגג. רויטרס
עוד מוקדם לדבר על אליפות. איקרדי/רויטרס

בצד השני, מאמן מילאן וינצ'נזו מונטלה ודאי נהנה מהיכולת של קבוצתו במחצית השנייה, שחזרה פעמיים מפיגור והציגה יכולת טובה, אבל בשורה התחתונה, מונטלה כבר סופר שלושה הפסדים רצופים ומילאן שלו, אחרי כל הרכש והציפיות, רשמה הפסד רביעי בשמונה מחזורים ורחוקה 12 נקודות מהצמרת הגבוהה כבר בשלב הזה של העונה.

מונטלה התייחס לפנדל שנשרק נגד קבוצתו בדקה האחרונה, אחרי שריקרדו רודריגס חיבק ברחבה את דנילו ד'אמברוסיו. "ד'אמברוסיו היה חכם מאוד במהלך הזה", אמר מונטלה, "להפסיד משחק כזה בגלל פנדל כזה בדקה ה-90? אני מעדיף לא לראות את זה שוב. הצגנו יכולת נהדרת במחצית השנייה, ואני גאה בה מאוד, כי שיחקנו עם הנשמה של מילאן, שיחקנו כמו שאני אוהב. חבל שלא יצאנו עם נקודות מהמשחק הזה, אבל מבחינת הכדורגל אנחנו בדרך הנכונה ויכולים היות אופטימיים. אני רואה את חצי הכוס המלאה, ואת התשוקה להשלים את הפרויקט שלנו... הפכנו את המשחק כי שלפנו את הגאווה והנחישות בניסיון להוכיח את עצמנו. אני דורש מהשחקנים להפגין את אותה רוח בהמשך, כי אם נמשיך לשחק ככה, לא נפסיד שוב".

המנהל הטכני של מילאן, מרקו פאסונה, מנסה להביע אמון במונטלה, על אף הלחץ על המאמן ועל אף השמועות שפאולו סוזה עשוי להחליפו. "ברור שציפינו לפתיחה אחרת לעונה", אמר פאסונה, "אבל כשמישהו חולה, לא צריך לתת לו כמות כפולה של תרופה, אלא לתת לו זמן להחלים. מונטלה בטוח ביכולת שלו להצעיד קדימה את הפרויקט, ואנחנו בטוחים שזה יצליח, נקווה שכמה שיותר מהר. אי אפשר להמציא דברים בכדורגל, לוקח זמן לבנות. אנחנו מבריאים, הסימנים מעודדים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
וינצ'נזו מונטלה מאמן מילאן. רויטרס
ממשיך לקבל גב. בינתיים. מונטלה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully