וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: שער של טל בן חיים נפסל, ספרטה פראג הפסידה 1:0 לפלזן

שחקן נבחרת ישראל נכנס כמחליף בדקה ה-54 ומצא את הרשת שבע דקות לסיום המשחק, אך זה היה מעמדת נבדל. מעמדו של סטרמאצ'וני התערער בעקבות ההפסד, פלזן עם מאזן מושלם בליגה הצ'כית

AP

בווידאו: תקציר ניצחונה של גוואנגז'ו על הנאן והבישול של ערן זהבי

טל בן חיים נכנס הערב (ראשון) כמחליף בדקה ה-54, אבל לא מנע מספרטה פראג להפסיד בבית 1:0 למוליכת הליגה הצ'כית ויקטוריה פלזן, ששמרה על מאזן מושלם של 30 נקודות אחרי 10 מחזורים. כמות הנקודות של פלזן כפולה מזו של ספרטה, שביצעה השקעה אדירה בקיץ וסופרת כבר שלושה הפסדים, עם תשעה שערי זכות בלבד ב-10 המחזורים. מעמדו של המאמן האיטלקי אנדראה סטרמאצ'וני התערער והוא עלול לסיים את תפקידו בעקבות ההפסד.

פלזן, שניצחה גם את הפועל באר שבע במסגרת הליגה האירופית (1:3) ב-28 בספטמבר, השיגה את ההכרעה מראשו של קשר הנבחרת דניאל קולארז', אחרי הרמה מצד ימין של לוקאש היידה בדקה ה-38. בן חיים מצא את הרשת בדקה ה-83, אבל השער שלו נפסל בגלל נבדל קטן. הישראלי נותר עם מאזן של בישול בודד מאז עבר לצ'כיה.

עוד בנושא:
מאמן ויקטוריה פלזן לשעבר תקף: "טל בן חיים אגואיסט, לא האמנתי שספרטה קנתה אותו"
ערן זהבי בישל שער, רנאטיניו כיכב בניצחון הדרמטי של גוואנגז'ו 2:3 על הנאן בליגה הסינית

טל בן חיים שחקן ספרטה פראג. אתר רשמי ספרטה פראג, אתר רשמי
נותר עם בישול בודד במאזנו. טל בן חיים/אתר רשמי, אתר רשמי ספרטה פראג

* ליאור רפאלוב ישב על הספסל ולא שותף בניצחונה של קלאב ברוז' 2:3 בחוץ על אוסטנד. אנתוני לימבומבה סובב לרשת בתוספת הזמן והעניק לברוז' ניצחון תשיעי מ-10 מחזורים ויתרון של שש נקודות בפסגת הליגה הבלגית.

* אלי אלבז לא נכלל בסגל של אפולון סמירניס, סיימה ב-0:0 ביתי עם קרקירה במחזור השביעי בליגה היוונית. סמירניס עדיין ללא ניצחון והיא עם שלוש נקודות במקום הלפני אחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully