וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצגה עשתה את שלה: פייר ג'קסון נבחר ל-MVP של המחזור ביורוליג

גארד מכבי תל אביב קיבל את הכבוד בזכות 27 הנקודות שהפציץ בניצחון על באמברג. לצידו בחמישיית המחזור: לוקה דונצ'יץ', וויל קלייבורן, פאוליוס ינקונאס וקווין סראפין. פלאסה המאמן

one

המחזור הראשון של היורוליג כבר מאחורנו, וההצגה של פייר ג'קסון שהובילה את מכבי תל אביב לניצחון על באמברג לא נעלמה מעיניהם של ראשי המפעל. גארד הצהובים נבחר היום (שבת) ך-MVP של מחזור הבכורה של העונה, ושובץ בחמישיית המחזור לצד לוקה דונצ'יץ' מריאל מדריד, וויל קלייבורן מצסק"א מוסקבה, פאוליוס ינקונאס מז'לגיריס וקווין סראפין מברצלונה. חואן פלאסה ממלאגה נבחר למאמן המחזור.

ג'קסון הרשים מאוד במשחק הראשון שלו עבור הקבוצה של נבן ספאחיה במפעל הבכיר של אירופה, כאשר הפציץ 27 נקודות ב-5 מ-5 מחוץ לקשת, תשעה אסיסטים, שבעה ריבאונדים ובסך הכל 41 נקודות מדד.

דונצ'ץ' המשיך את היכולת המדהימה שלו מאליפות אירופה שנערכה בקית, עם 27 נקודות ושמונה כדורים חוזרים בניצחון על אנאדולו אפס. קלייבורן, שהגיע לצסק"א מדרושאפקה של דיוויד בלאט ושיחק בעבר בהפועל חולון, תרם 15 נקודות ו-12 ריבאונדים בניצחון על מילאנו. ינקונאס קלע 15 נקודות בניצחון ז'לגיריס על הכוכב האדום, סראפין כיכב עם 24 נקודות באחוזים טובים ותשעה ריבאונדים בניצחון של ברסה על פנאתינייקוס. המאמן של מחזיקת היורוקאפ הוביל אותה לניצחון על אלופת היורוליג, פנרבחצ'ה.

עוד בנושא

ישראל מחכה לישראלים, ותיאלץ להמשיך לחכות: על מכבי תל אביב נטולת הצברים
מטל ברודי עד פייר ג'קסון: תצוגות הבכורה החלומיות לשחקני מכבי תל אביב
אופטימיות זעירה: על משמעות הניצחון של מכבי תל אביב בבאמברג

פייר ג'קסון שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
כבוד גדול. פייר ג'קסון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully