וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הובסה 129:81 על ידי פורטלנד במשחקה האחרון במסע

הירוקים סיימו את המסע שלהם בארצות הברית עם הפסד שלישי בשלושה משחקים, אחרי שנקלעו לפיגור 20:2 כבר בפתיחה. סמית' שוב הרשים עם 17 נקודות, עוז בלייזר כיכב בטוויטר של הבלייזרס

שחקן מכבי חיפה ג'וש סמית'. AP
עשה את שלו במסע. ג'וש סמית'/AP

מסע המשחקים של מכבי חיפה נחתם הלילה (בין שישי לשבת) עם תבוסה מהדהדת, 129:81 מול פורטלנד, ההפסד השלישי שלה בשלושה משחקים שקיימה. הקבוצה של עופר רחימי לא הצליחה להוות יריב שקול מול הקבוצה שהגיעה לפלייאוף בעונה שעברה, נקלעה לפיגור 20:2 כבר בפתיחה וראתה את הפער תופח עד שהגיע ל-48 בסיום. ג'וש סמית', שהצטרף לירוקים במהלך המסע והרשים בשני ההפסדים ליוטה ולאינדיאנה, שוב הוביל את הקלעים עם 17 נקודות ותרם גם שישה ריבאונדים ב-21 דקות.

המארחים, שיפתחו את העונה בלילה שבין רביעי לחמישי מול פיניקס, טיילו למרות שיוסוף נורקיץ' שיחק 1 דקות בלבד (קלע 13 נקודות וקטף שמונה ריבאונדים), ולמרות שדמיאן לילארד וסי ג'יי מאקולום לא שיחקו כלל. הם ניצחו את הרבע הראשון ב-20 הפרש, הוסיפו עוד תשע לפער עד לסיום המחצית הראשונה, ריחמו על חיפה ברבע השלישי עם חמש הפרש בלבד וחתמו את המשחק עם רבע אחרון של 11:25. ג'ייק ליימן הוביל את הבלייזרס עם 24 נקודות, ארצ' גודווין הוסיף 23 וגם פאט קוניוטון (18 נקודות) וזאק קולינס (17) בלטו.

אצל הקבוצה הישראלית, מעבר לסמית' בלט גם אנג'ל רודריגס שקלע 16 נקודות (אך גם איבד חמישה כדורים), ברנדון באומן הוסיף 14. עוז בלייזר, שסיים עם חמש נקודות ו-10 כדורים חוזרים, היה הגיבור של ציוץ משעשע בדף הטוויטק הרשמי של פורטלנד. "לעוז בלייזר יש את השם הכי טוב בכל הכדורסל", נכתב. לפחות זה.

עוד בנושא

ארבעה ימים לפתיחת העונה: עומרי כספי נפצע בתחילת הרבע השני ולא חזר למשחק מול סקרמנטו
הכנה: מכבי חיפה הפסידה 108:89 לאינדיאנה, 16 נקודות לג'וש סמית'
הכנה: מכבי חיפה הובסה 117:78 בידי יוטה, 18 נקודות לג'וש סמית'

שחקן מכבי חיפה אנג'ל רודריגס, שחקן פורטלנד אייזאה בריסקו. AP
הרבה לאבד. אנג'ל רודריגס רודף אחר בריסקו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully