וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי חיפה הובסה 117:78 בידי יוטה, 18 נקודות לג'וש סמית'

הירוקים פתחו את מסע המשחקים שלהם בארצות הברית עם תבוסה לג'אז. האולסטאר לשעבר קלע ב-7 מ-21 מהשדה, סמארדו סמואלס סיים עם 0 מ-8 מהשדה. ברנדון באומן הוביל עם 28 נקודות

שחקן מכבי חיפה סמארדו סמואלס מול שחקן יוטה ג'אז רודי גובר. AP
לא כוחות. סמואלס מול גובר/AP

מסע המשחקים של מכבי חיפה ב-NBA יצא לדרך הלילה (בין רביעי לחמישי), כשהירוקים הובסו 117:78 בידי יוטה. בהמשך תפגוש קבוצתו של עומר רחימי גם את אינדיאנה ופורטלנד, ובשל המסע לארצות הברית משחק הליגה שהיתה אמורה לקיים מול מכבי ראשון לציון נדחה ל-27 באוקטובר.

זה לא ממש היה כוחות, כמובן: הג'אז פתחו יתרון דו-ספרתי ברבע הראשון והגדילו אותו מדקה לדקה, עד השריקה לסיום. מי שבלט בשורות חיפה היה ברנדון באומן, שעלה מהספסל בדרך ל-28 נקודות ב-30 דקות, כולל 6 מ-9 ל-3. ג'וש סמית', שהצטרף לירוקים בניסיון להראות לקבוצות ה-NBA שכוחו עוד במותניו, סיפק 18 נקודות באחוזים רעים (7 מ-21 מהשדה, 2 מ-9 ל-3), והוסיף 6 ריבאונדים ו-5 איבודים. סמארדו סמואלס, שהצטרף למסע ההכנה גם כן, הסתפק ב-7 נקדות, כולן מהעונשין (0 מ-8 מהשדה). דניאל קופרברג קלע 6, עוז בלייזר סיים ללא נקודות אבל עם 10 ריבאונדים.

את הג'אז הוליך אלס ברקס עם 16 נקודות מהספסל. מלבדו, שני השחקנים היחידים שקלעו בספרות כפולות היו ג'ו אינגלס ורודי גובר, עם 12 כל אחד. ריקי רוביו הסתפק ב-2, הרוקי המסקרן דונובן מיטשל, רודני הוד וג'ו ג'ונסון לא שותפו.

שחקן מכבי חיפה ג'וש סמית' מול שחקן יוטה ג'אז ריקי רוביו. AP
קבוצות ה-NBA התרשמו? סמית' מול רוביו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully