וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריס מרטנס מכוון גבוה: "נאפולי רוצה לזכות באליפות"

החלוץ הבלגי התראיין ל"לה רפובליקה" ולא הופתע מפתיחת העונה הנפלאה של קבוצתו: "זה לא מפתיע. אין קיצורי דרך, רק עבודה קשה ורצון לשמח את האוהדים הביאו אותנו למצב הזה"

דריס מרטנס שחקן נאפולי חוגג. GettyImages
"אנחנו מתקרבים". דריס מרטנס/GettyImages

דריס מרטנס, חולצה הבלגי של נאפולי, התראיין היום (שישי) ל"לה רפובליקה" האיטלקי וסיפר שהוא לא מופתע מפתיחת העונה הנפלאה של קבוצתו, שנמצאת במקום הראשון בטבלה עם מאזן מושלם: "זה לא מפתיע. התחלנו את העונה עם מטרה: לזכות באליפות".

הפרטנופי לא רק משיגים תוצאות, אלא גם מקבלים תשבוחות על הדרך בה הם משחקים, למרות שמבחינת מרטנס, זה לא מה שחשוב: "הייתי חותם על לשחק בצורה פחות יפה ולזכות באליפות. הכדורגל שלנו הביא אותנו למקום בו אנחנו נמצאים. אין אלטרנטיבות, אין קיצורי דרך, רק עבודה קשה ורצון לשמח את האוהדים שלנו. הדרך עוד ארוכה ויש המון יריבות טובות כמו יובנטוס, שעדיין פייבוריטית בגלל המנטליות המיוחדת והאיכות בסגל. אנחנו מתקרבים, אבל נהיה מוכרחים להתגבר על ההבדל שהיה בינינו לבינם בשנים האחרונות".

נאפולי תתארח ביום שבת הקרוב אצל רומא לקרב לוהט. בפעם הקודמת שנאפולי ביקרה ברומא, לפני פחות מחודש, היא ניצחה 1:4 את לאציו בצורה משכנעת. היא תנסה לא לתת לפגרת הנבחרות להפריע למומנטום החיובי שלה, והיא יודעת שניצחון חוץ גם על רומא, עשוי לתת לה דחיפה רצינית לקראת ההמשך. מרטנס עצמו נמצא בכושר הבקעה מעולה העונה, וב-7 משחקי ליגה הוא כבש 7 שערים. הוא הוסיף שני שערים נוספים בליגת האלופות.

עוד בנושא:

שבת באיטליה: יובנטוס מול לאציו ורומא נגד נאפולי במפגשי צמרת
אנדראה פירלו אישר: "אפרוש ממשחק פעיל בדצמבר הקרוב"
בפה מארוטה: "נעשה הקרבה כלכלית גדולה כדי להשאיר את דיבאלה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully