וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 1:2 את חטאפה בחוץ

הבלאנקוס לא הרשימו, אבל הצליחו להשיג ניצחון ליגה שני ברציפות בזכות שערים של קארים בנזמה (39) וכריסטיאנו רונאלדו (85). חורחה מולינה (56) כבש למפסידה. בילבאו - סביליה 0:1

one

אחרי פגרת הנבחרות הליגה הספרדית חזרה היום (שבת) עם משחקי המחזור השמיני. ריאל מדריד הצליחה לנצח 1:2 את חטאפה בחוץ. במוקד יעמוד מאוחר יותר מפגש הענקיות בשבת בין אתלטיקו מדריד לבין ברצלונה שעדיין שומרת על מאזן מושלם. מוקדם יותר סביליה השנייה בטבלה הפסידה 1:0 לאתלטיק בילבאו.

רונאלדו חוגג/רויטרס

חטאפה – ריאל מדריד 2:1

צפו בתקציר המשחק

הבלאנקוס לא הרשימו במיוחד, אבל הצליחו לרשום ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות ושלישי בארבעת מחזורי הליגה האחרונים. כריסטיאנו רונאלדו כבש את שער הליגה הראשון שלו העונה בדקה ה-85 וסידר לריאל את שלוש הנקודות. עוד קודם לכן קארים בנזמה (39) העלה את הקבוצה של זינדין זידאן ליתרון וחורחה מולינה איזן (56). ריאל עם 17 נקודות מטפסת זמנית אל המקום השני ורחוקה ארבע נקודות מברצלונה, לה עדיין יש משחק חסר.

דקה 11: רונאלדו סיכן את השער מ-18 מטר, ויסנטה גויאטה הדף יפה.

דקה 36: רונאלדו השאיר עם העקב לבנזמה, שבעט ממצב מסוכן, אבל זה פגע באחד משחקני ההגנה והלך לקרן.

דקה 39: גול! קארים בנזמה עבר שחקן אחד, היתל גם בשני ומול גויאטה בעט מימין לפינה הרחוקה, 0:1 לריאל מדריד בתום מהלך מצוין של הלחוץ הצרפתי.

דקה 54: הזדמנות מסוכנת לריאל מדריד, מרסלו בעט את הכדור האחרון אבל גויאטה הדף.

דקה 56: גול! חטאפה מאזנת. פרנסיסקו פורטיו העביר כדור רוחב לחורחה מולינה, שהיה בנבדל, אבל דחק את זה פנימה וזה 1:1. טעות שיפוט.

דקה 73: וואו איזו החמצה של כריסטיאנו רונאלדו. הפורטוגלי קיבל כדור רוחב ומשני מטר בעט החוצה.

דקה 85: גול! הנה זה הגיע. איסקו הקפיץ כדור עומק עם הרבה רגש לעבר כריסטיאנו רונאלדו, שבעט בנגיעה חזק לפינה הרחוקה וקבע 1:2 לריאל. סייייייי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני אתלטיק בילבאו. GettyImages
שחקני בילבאו חוגגים/GettyImages

אתלטיק בילבאו - סביליה 0:1

צפו בתקציר המשחק

האנדלוסים עם הפסד שני בשלושת המחזורים האחרונים כשבין לבין הם לפחות מצליחים לנצח את מלאגה. ההפסד הזה הותיר את סביליה עם 16 נקודות בלבד מ-24 אפשריות. בילבאו, שהשיגה ניצחון ראשון אחרי שישה משחקים ברציפות בכל המסגרות, עם 11 נקודות מתמקמת באמצע הטבלה. השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-43. ראול גרסיה הצליח להקפיץ כדור עם רגש ועזרה מאחד משחקני ההגנה אל וזה הגיע אל מיקל וסגה, שבעצמו הקפיץ מעל סרחיו ריקו וקבע 0:1 שהחזיק מעמד עד הסיום.

אלאבס - ריאל סוסיאדד 2:0
לסוסיאדד: מיקל אוירסאבאל (77), אריץ אלוסטונדו (81)

ליאונל מסי, ברצלונה, חוגג. רויטרס
מסי מחפש שער ליגה 12 העונה/רויטרס

אלאבס – ריאל סוסיאדד (שבת, 19:30, ערוץ 50)

המארחת שהשיגה שלוש נקודות ראשונות העונה במחזור הקודם תנסה להמשיך את המומנטום מול סוסיאדד שפתחה את העונה מצוין, אבל לא ניצחה כבר במשך ארבעה מחזורים. אלאבס, אגב, ניצחה שמונה מתוך עשרת המפגשים האחרונים שלה מול היריבה הבאסקית.


משחק נוסף:

אספניול - לבנטה 0:0

לתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully