וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנימין נתניהו שוחח עם המדליסטים: "עשיתם עבודה נהדרת, גאים בכם"

11.10.2017 / 10:24

ראש הממשלה פירגן לאורי ששון, שגיא מוקי וארטיום דולגופיאט: "כל המדינה מכירה אתכם". הזכייה בזהב בגרנד פרי טשקנט קידמה את מוקי וששון בצורה משמעותית בדירוג הג'ודו העולמי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קפיצה מרשימה. שגיא מוקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שוחח עם שגיא מוקי, אורי ששון וארטיום דולגופיאט, שזכו במדליות בגרנד פרי טשקנט (מוקי וששון) ובאליפות העולם בהתעמלות אמנותית (דולגופיאט). "אתם לא צריכים להציג את עצמכם, כל המדינה מכירה אתכם. אתם עושים עבודה נהדרת ואנחנו גאים בכם" אמר נתניהו.

הזכייה במדליות הזהב בגרנד פרי טשקנט בסוף השבוע שעבר קידמה את שגיא מוקי ואורי ששון בצורה משמעותית בדירוג העולמי. מוקי, שהגיע לתחרות כשהוא במקום ה-133 בעולם כיוון שלא התחרה יותר משנה בסבב, קפץ 102 מקומות בזכות הזכייה בזהב, והוא כעת ממוקם 31 בעולם במשקלו (עד 81 קילוגרם). אורי ששון, שבעצמו לא עלה למזרן מאז אולימפיאדת ריו, עדיין היה ממוקם יחסית גבוה (32 בעולם) בשל הארד מריו, אך הזהב מטשקנט העלה אותו לא פחות מ-15 מקומות, היישר למקום ה-17 בעולם במשקל הפתוח של מעל ל-100 קילוגרם.

עוד בנושא:

למה בג'ודו כן ובכדורגל וכדורסל לא? אורי ששון: "עם עבודה קשה רואים תוצאות"
גרנד פרי טשקנט: זהב לאורי ששון, ירדן מאירסון זכתה בארד
שגיא מוקי: "קיבלתי חיזוק מהעם אחרי ריו. מרגיש שהחזרתי משהו"

טל פליקר ג'ודוקא ישראלי. קובי אליהו
הבכיר בדירוג העולמי. טל פליקר/קובי אליהו

חשיבות הדירוג העולמי באה לידי ביטוי בשיבוצים שמקבלים הג'ודוקאים בתחרויות כאשר מאוד חשוב להיות בין שמונת הראשונים, מכיוון שאז ניתן לקבל הגרלות נוחות. כמו כן, בעוד כחודשיים תיערך התחרות היוקרתית, טורניר המאסטרס במוסקבה, כאשר רק 16 המדורגים הראשונים בכל קטגוריית משקל מוזמנים לתחרות הנושאת פרסים גבוהים. בכל מקרה, מאמן הנבחרת, אורן סמדג'ה, עדיין לא החליט האם ואת מי הוא ישלח למאסטרס, אבל קודם צריכים הישראלים להיות מדורגים גבוה כדי שתהיה להם האופציה להשתתף.

בכל הקשור לדירוג העולמי, טל פליקר הוא כרגע הג'ודוקא הבכיר אחרי מדליית הארד בה זכה באליפות העולם האחרונה והוא ממוקם במקום השני בקטגוריית המשקל שלו (עד 66 קילוגרם). לגבי המשך השנה, בעוד כשבועיים יוצאים הג'ודוקאים לתחרות גראנד סלאם אבו דאבי, ולאחר מכן תיערך אליפות העולם רק במשקל הפתוח במרקש, כשאורי ששון הוא היחיד שמתוכנן לצאת אליה. כמו כן, תצא נבחרת הג'ודו לקראת סוף חודש נובמבר למחנה אימונים בן חודש ביפן, במהלכו ישתתפו הג'ודוקאים בגראנד סלאם טוקיו.

עוד באותו נושא

למה בג'ודו כן ובכדורגל וכדורסל לא? אורי ששון: "עם עבודה קשה רואים תוצאות"

לכתבה המלאה

ראש הממשלה מברך את המדליסטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully