וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניק קיריוס חולל סערה נוספת בשנגחאי וטען: "סובל מווירוס בבטן"

הילד הרע של הטניס העולמי זעם על השיפוט במשחק מול סטיב ג'ונסון, ולאחר שהפסיד את שובר השוויון במערכה הראשונה, החליט לפרוש על דעת עצמו. מאוחר יותר התנצל וטען לבעיות רפואיות

הטניסאי האוסטרלי ניק קיריוס. AP
מה יהיה? קיריוס/AP

עוד יום בקריירה הסוערת של ניק קיריוס: הילד הרע של הטניס החליט לפרוש אמש (שלישי) בסיבוב הראשון של טורניר שנגחאי, לאחר שהפסיד את המערכה הראשונה לסטיב ג'ונסון. האוסטרלי זעם על השופט של פרגוס מרפי האירי ("שיפוט איום ונורא שלך, אתה בדיחה") חבט בכעס שני כדורים ליציע אחרי החלטה מפוקפקת ונשמע אומר שאם יפסיד את שובר השוויון מול האמריקאי, הוא יפרוש. לאחר שג'ונסון הגיש אייס כדי לנצח 5:7 את הטיי-ברייק, זה בדיוק מה שקיריוס עשה, לקול שריקות בוז מהיציעים. כשירד, שאל אותו השופט האם ירצה לקבל סיוע רפואי, אך המדורג 13 לא הגיב.

לאחר מכן, פרסם קיריוס פוסט פייסבוק וטען שפרש לא בגלל השיפוט או סערות הרגשות בה היה מצוי, כי אם בשל כאבי בטן. "אני רוצה להתנצל לאוהדים בשנגחאי ולאלה שצפו בטלוויזיה", כתב. "היה לי וירוס בבטן ב-24 השעות האחרונות וניסיתי להיות מוכן אבל ממש התקשיתי על המגרש, כפי שניתן היה לראות מהנקודה הראשונה. הכתף שלי החלה לכאוב באימון, מה שלא עזר, ואחרי שהפסדתי את המערכה הראשונה פשוט לא הייתי חזק מספיק כדי להמשיך, כי לא אכלתי כלום 24 שעות".

זו לא הפעם הראשונה שקיריוס מחולל סערה בשנגחאי. בשנה שעברה התווכח עם השופט ועם אוהד במהלך משחק מול מישה זברב, משחק אותו לא ממש ניסה לנצח, נקנס ב-16,500 דולר והושעה לשלושה שבועות מהסבב. כל זה קורה יומיים לאחר שהפסיד לרפאל נדאל בגמר אליפות סין הפתוחה, וגם כן בא בטענות כלפי השיפוט.

עוד בנושא:

קיריוס שוב רב עם השופט: "למי אכפת מהפסד אחרי מה שקרה בווגאס"
רפאל נדאל זכה בטורניר בייג'ינג אחרי 2:6, 1:6 על ניק קיריוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully