וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיריוס שוב רב עם השופט: "למי אכפת מהפסד אחרי מה שקרה בווגאס"

האוסטרלי הבעייתי התעמת עם השופט בשני מקרים בתבוסה מול נדאל בגמר בייג'ינג ובסיום סיפק ציטוטים מסקרנים: "הוא קרע אותי". נדאל: "לא מפריע לי שהוא מוחה, אבל לפעמים הוא קיצוני מדי"

ניק קיריוס טניסאי אוסטרלי מתווכח עם השופט. רויטרס
בחור לא שקט. קיריוס/רויטרס

רפאל נדאל, שנמצא בכושר פנטסטי בתקופה האחרונה, זכה אתמול (ראשון) בתואר השישי שלו השנה, כאשר דרס 2:6, 1:6 את ניק קיריוס בגמר טורניר בייג'ינג.

אלא שכמו בחלק גדול מההפסדים של האוסטרלי הכישרוני, דווקא הוא היה זה שגנב את ההצגה. במהלך המשחק התעצבן קיריוס פעמיים על השופט השבדי מוחמד לחיאני, כאשר בפעם השנייה המילים שפלט גם עלו לו בנקודה. בסיום אמר קיריוס: "במשחקון הראשון, אני לא חושב שזה היה הוגן לקבוע נגדי כדור שיצא החוצה, כי אין ספק שהכדור היה בפנים. זה היה נותן לי שבירה ומעלה אותי ל-0:1 עם ההגשות אצלי". יחד עם זאת, הוא הודה: "אני לא יכול להגיד יותר מדי, כי נדאל קרע אותי. הוא נמצא בכושר אדיר ואני לא יכול לתרץ את ההפסד בשום צורה".

קיריוס לא נעצר שם: "במשחקון השביעי ביקשתי צ'אלנג' והשופט אמר לי שביקשתי אותו מאוחר מדי. לא חלפה דקה, ובדיוק באותו מצב נדאל קיבל צ'אלנג' משלו. בגלל זה התעצבנתי. לא נעים לקחת רק שלושה משחקונים במשחק גמר, אבל האמת, למי אכפת הפסד כזה או אחר במשחק טניס אחרי מה שקרה בלאס וגאס".

השור ממאיורקה, שזכה בתואר בבייג'ינג בפעם השנייה בקריירה והראשונה מזה 12 שנה, אמר על קיריוס: "שיחקתי מולו את אחד המשחקים הכי טובים שלי העונה. הוא אחד הטניסאים הכי מוכשרים שיש בסבב. לא מפריע לי שהוא מוחה נגד השופט, אבל אם לומר את האמת, לפעמים הוא קצת קיצוני מדי".

עוד בנושא:

רפאל נדאל זכה בטורניר בייג'ינג אחרי 2:6, 1:6 על ניק קיריוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully