וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוזה של אמביד הוארך רשמית: "בעזרת השם אשאר בפילדלפיה כל הקריירה"

הסנטר הקמרוני (23, 2.13 מ') ישחק בסיקסרס בחמש השנים הקרובות ויקבל סכום של 148 מיליון דולר. הנהלת פילדלפיה: "אנחנו נרגשים מהאפשרות לבנות קבוצה סביב האיכויות והכישרון שלו"

שחקן פילדלפיה ג'ואל אמביד. AP
שחקן פילדלפיה ג'ואל אמביד/AP

פילדלפיה הודיע הערב (שלישי) רשמית כי העריכה את חוזה של הסנטר ג'ואל אמביד בחמש שנים נוספות. על פי הדיווחים אמביד יקבל במסגרת החוזה סכום של 148 מיליון דולרים. אם יזכה במהלך החוזה החדש בתואר ה-MVP, שחקן ההגנה של העונה או ייבחר לאחת מחמישיות העונה, ישודרג חוזהו של אמביד לדרגת "סופר-מקס", וישלשל לכיסו 178 מיליון דולר בחמש השנים המדוברות.

הסנטר הקמרוני (23, 2.13 מ') נבחר שלישי בדראפט 2014 אחרי עונה אחת בלבד במכללת קנזס, אך החמיץ את שתי עונותיו הראשונות בליגה הטובה בעולם בשל פציעות ברגליו. אשתקד סוף סוף הורשה לעלות לפרקט ורשם 31 הופעות במדי פילדלפיה, אך בחודש פברואר קרע את המיניסקוס והושבת עד תום העונה. בסך הכל, במשחקים שכן שיחק, נראה נהדר העמיד ממוצעים של 20.2 נקודות (46 אחוז מהשדה, 36 אחוז ל-3), 7.8 ריבאונדים, 2.1 אסיסטים ו-2.5 חסימות לערב והפך לכוכב על המגרש ומחוצה לו.

אמביד עצמו התייחס להארכת החוזה ואמר: "אני כל כך נרגש להיות במצב הזה. אני רוצה להודות לבעלים, להנהלה ולצוות האימון ולאוהדים על התמיכה בי במהלך כל התהליך. ואני אוהב את העיר הזאת ואני כל כך, כל כך, כל כך נרגש שאבלה כאן את חמשת השנים הבאות ואם ירצה השם אהיה כאן כל הקריירה".

עוד בנושא
הכנה: כמעט טריפל דאבל ו-7 שלשות להארדן בניצחון יוסטון על הניקס
ג'וקר מחפש מלך: לקראת פתיחת עונת 2017/18 של דנבר נאגטס
הכנה: גולדן סטייט הביסה את מינסוטה 110:142 בסין, 40 נקודות לסטפן קרי

חבר הנהלת המועדון ג'וש האריס התייחס להארכת החוזה: "מאז 2014 אמביד הפך לאחת הדמויות המרכזיות עם העיר. אהבנו לראות את העבודה הקשה שלו ואת המחויבות שלו למועדון. אנחנו נרגשים מהאפשרות לבנות את הקבוצה סביב האיכויות והכישרון שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully