וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פילדלפיה העניקה לג'ואל אמביד 148 מיליון דולר לחמש שנים

הסנטר הקמרוני המוכשר ששיחק 31 משחקים בלבד בשלוש עונותיו ב-NBA קיבל חוזה מקסימום מהסיקסרס, חרף בעיותיו הבריאותיות מאז הגיע לליגה. העמיד אשתקד 20.2 נק' ו-7.8 ריב' למשחק

שחקן פילדלפיה ג'ואל אמביד. AP
משתלם לסמוך על התהליך. אמביד/AP

פילדלפיה תפתח את עונת ה-NBA הקרובה עם ציפיות רבות לשוב לפלייאוף וכדי שזה יקרה, היא תצטרך את ג'ואל אמביד בריא. הלילה (שני) הסיקסרס הוכיחו פעם נוספת שהם שמים את כל מבטחם בסנטר הכשרוני והמועד לפציעות שלהם, כשהחתימו אותו על חוזה חדש של 148 מיליון דולר לחמש שנים, כך על פי אדריאן ווז'נראוסקי מ-ESPN.

אם יזכה במהלך החוזה החדש בתואר ה-MVP, שחקן ההגנה של העונה או ייבחר לאחת מחמישיות העונה, ישודרג חוזהו של אמביד לדרגת "סופר-מקס", וישלשל לכיסו 178 מיליון דולר בחמש השנים המדוברות.

הסנטר הקמרוני (23, 2.13 מ') נבחר שלישי בדראפט 2014 אחרי עונה אחת בלבד במכללת קנזס, אך החמיץ את שתי עונותיו הראשונות בליגה הטובה בעולם בשל פציעות ברגליו. אשתקד סוף סוף הורשה לעלות לפרקט ורשם 31 הופעות במדי פילדלפיה, אך בחודש פברואר קרע את המיניסקוס והושבת עד תום העונה. בסך הכל, במשחקים שכן שיחק, נראה נהדר העמיד ממוצעים של 20.2 נקודות (46 אחוז מהשדה, 36 אחוז ל-3), 7.8 ריבאונדים, 2.1 אסיסטים ו-2.5 חסימות לערב והפך לכוכב על המגרש ומחוצה לו.

עוד בנושא:

ג'וקר מחפש מלך: לקראת פתיחת עונת 2017/18 של דנבר נאגטס
37 נקודות וניצחון לאנתוני דייויס, הת'אנדר ניצלו ממבוכה במלבורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully