וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב פתחה עונה עם 68:82 קליל על הפועל אילת

כמו בשני משחקי ההכנה מולה, גם הפעם הקבוצה של מאיר טפירו לא נתנה פייט. דשון תומאס (16 נקודות) וג'ון דיברתולומאו (14) הצטיינו, גלבוע/גליל ניצחה 77:84 את מכבי אשדוד אחרי הארכה

one
יובל זוסמן, מכבי תל אביב,. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
נתן תרומה יפה מהספסל. זוסמן/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

משחקי המחזור הראשון בליגת העל, הפותח את עונת 2017/18, נסגרו הערב (שני) עם שני משחקים. מכבי תל אביב גברה 68:82 על הפועל אילת החלשה, בעוד הפועל גלבוע/גליל גברה בקושי 77:84 על מכבי אשדוד, אחרי הארכה.

מכבי תל אביב מול הפועל אילת במשחק אימון, פייר ג'קסון,. האתר הרשמי של מכבי תל אביב בכדורסל, אתר רשמי
הראה ניצוצות. פייר ג'קסון/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב בכדורסל

הפועל אילת - מכבי תל אביב 82:68

עוד מוקדם לחזות כמה איכותית תהיה מכבי תל אביב העונה, אבל דבר אחד אפשר לומר כבר כמעט בוודאות: אם לא תתחזק באופן משמעותי, הפועל אילת עלולה להסתבך עמוק בתחתית. כמו בשני מפגשי ההכנה מול הצהובים, גם הפעם החבורה של מאיר טפירו לא נתנה פייט כמעט בשום שלב, וגם הפעם הצהובים אפילו לא הזדקקו למאמץ מיוחד כדי לשייט לניצחון. עבור הקבוצה של נבן ספאחיה זו היתה בעיקר הזדמנות להשיב את הסדר על כנו ולהעניק לפייר ג'קסון ונוריס קול את המפתחות מחדש, אחרי שג'ון דיברתולומאו נאלץ לקחת אותם בהיעדרם בגביע ווינר, ועשה זאת בהצלחה מרשימה. המתאזרח שוב בלט לטובה, אבל קיבל הפעם סיוע משמעותי בניהול המשחק, בעיקר מפייר ג'קסון. פרט לכך, זה נראה די דומה למשחקי ההכנה של הצהובים: דשון תומאס צבר נקודות בקצב מהיר, יובל זוסמן נתן אנרגיות ושלשות מהספסל, וגם ארט פרחוסקי נתן תפוקה יפה במעט הדקות שקיבל.

ג'ונה בולדן ופייר ג'קסון בלטו בתחילת המשחק והעלו את מכבי תל אביב ליתרון 6:13, ארבע דקות לתום הרבע. נוריס קול עלה מהספסל לדקות ראשונות וגם דשון תומאס התכבד בשתיים משלו, שקבעו 16:24 לצהובים בתום הרבע הראשון. המומנטום של מכבי תל אביב נמשך גם ברבע השני, הפעם בראשות נוריס קול האנרגטי, וההפרש נשמר על עשר, 24:34, ארבע דקות להפסקה. זוסמן עלה ללוח עם שלשה ראשונה וקבע יתרון שיא של 13 נקודות לזכות הצהובים. בהפסקה ההפרש עמד על 11, 30:41.

הרבע השלישי נפתח בצורה מבולבלת למדי מצד שתי הקבוצות, אולם אילת המשיכה בתצוגת הנפל ההתקפית, וזה הספיק למכבי תל אביב כדי לפתוח פער של 15 נקודות עם דאנק של משעור. מבין כולם, דווקא עמית ביר-כץ היה זה שעורר את אילת עם כמה פעולות האסל, אך אלכס טיוס קלע חמש רצופות בצד השני, והיתרון שוב גדל לו ל-15, 40:55. סל של טאקר ושלשה של אפיק ניסים צימקו למינוס 13, 45:58 בסיום הרבע השלישי. ההפרש נשאר דו ספרתי גם בדקות הראשונות של הרבע הרביעי, אך ארבע וחצי דקות לסיום, אילת צימקה ל-68:59 בלבד. זה לא הספיק גם הפעם, כי מכבי תל אביב לחצה פעם נוספת על הדוושה, בעיקר בעזרת ג'ון דיברתולומאו. בסיום 68:82 למכבי תל אביב.

קלעו למכבי תל אביב: דשון תומאס 16, ג'ון דיברתולומאו 14 (5 ריבאונדים, 3 אסיסטים, 4 איבודים), ארט פרחוסקי ופייר ג'קסון (6 אסיסטים) 9 כל אחד, יובל זוסמן וג'ונה בולדן (11 ריבאונדים) 8 כל אחד, אלכס טיוס 7, נוריס קול 6, איתי שגב וכרם משעור 2 כל אחד, איתי שגב 1.

קלעו להפועל אילת: אפיק ניסים 12, עמית שמחון, מייק רוסאריו וג'ורדן לויד 10 כל אחד, אלנדו טאקר 9, דנזל באולס 7, דימיטריוס טרידוול 4, ניב ברקוביץ', עמית ביר-כץ ואייזק רוזפלט 2 כל אחד.

שחקן גלבוע/גליל דיאנג'לו האריסון מול שחקן מכבי אשדוד טראוויס וורץ'. אדריאן הרבשטיין
בשיניים. דיאנג'לו האריסון מול טראוויס וורץ' מאשדוד/אדריאן הרבשטיין

הפועל גלבוע/גליל - מכבי אשדוד/באר טוביה 77:84 (אחרי הארכה)

צפו בתקציר

בעונה שעברה הפועל גלבוע/גליל סבלה מפיצול אישיות מדאיג והציגה תנודות קיצוניות ממשחק למשחק. אז אמנם חלקים נרחבים מהסגל השתנו, אבל נדמה שהנטייה מאשתקד נותרה בעינה. גלבוע/גליל פתחה מצוין, נחלשה מאוד בהמשך, אך יצאה לבסוף עם הניצחון בזכות הרבה אופי וגם קצת מזל, אחרי הארכה. הבשורה הגדולה של המשחק: חואקין שוכמן, שנראה טוב מאוד בנבחרת האולימפית הקיץ, נראה בשיאו וקבע שיא קריירה עם 15 נקודות.

שוכמן היה האיש של גלבוע/גליל ברבע הראשון, עם 10 נקודות ברבע הראשון שנתנו לביתיים יתרון 14:21 בתום הרבע הראשון. ברבע השני גם טיילר סטון נכנס לעניינים והגיע בעצמו ל-10 נקודות, אולם דייויד לאורי וג'ראלד לי התעוררו אצל האורחת והורידו אותו למחצית בפיגור מינימלי, 34:30.

הרבע השלישי המשיך כמו שהסתיים עם השני - בשליטה של האורחת. לאורי המשיך לצבור נקודות, צ'וברביץ' עלה מהספסל וסיפק ארבע נקודות מהירות, ואשדוד הובילה 43:49 דקה וחצי לסיום הרבע. ההתקפה של גלבוע נותרה תקועה לחלוטין, והרבע הסתיים ביתרון 43:51 אשדודי. אשדוד המשיכה לשלוט גם בפתיחת הרבע הרביעי, אבל חואקין שוכמן שוב התעורר, הגיע ל-15 נקודות (שיא קריירה) וסייע לגלבוע/גליל להשוות. הדרמה נמשכה עד לשניות הסיום: ג'רארד לי החטיא פעמיים מהקו בשלב קריטי, והאריסון השווה עם שתי קליעות מהקו, 9 שניות לסיום. אשדוד החטיאה בשניית הסיום, והמשחק הלך להארכה עם 70:70. ההארכה הייתה כל כולה של גלבוע/גליל, שעלתה ליתרון שבע בשתי הדקות הראשונות, ומשם לא הביטה לאחור. בסיום 77:84 לגלבוע/גליל.

קלעו לגלבוע/גליל: טיילר סטון 18 (10 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 4 חטיפות), דיאנג'לו האריסון 1 (5 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 3 חטיפות), חואקין שוכמן 15, ג'ייקובן בראון 11, בן אלטיט 9, יחזקאל סקוורר 8, טל קרפלס וזאק לידיי 3 כל אחד.

קלעו למכבי אשדוד: דייויד לאורי 19 (13 ריבאונדים), סק הנרי 17, ג'ראלד לי 15 (12 ריבאונדים), קמרון לונג 10, טראוויס וורץ' 7, אלכס צ'וברביץ' 6, נמרוד לוי 2, אדם אריאל 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully